Facebooktan Bizi Takip Edin.

Rasgele Porno Hikayeler

Sadik Dostum Lessi

Sadık Dostum Lessi 16 yaşında babam bir köpek almıştı bana. Sevimli yavru bir köpekti, adını Lessi koymuştum. Kısa sürede köpeğe bağlanmış,

Travesti Ile Netten Yataaa

Merhabalar ben izmrli 19 yaşında birym daha 13 yaşındayken kuzenm ve komşumun oğlu tarafından sikilen ve bunların etkisiyle bir yarrak many

Abileri Evdeyken

slm gerçek bir olaydır yaşadığım şu an 26 yaşındayım askerden yeni gelmiştim kız arkadaşım tuba ile sürekli sex konuşuyoduk tlde ama bir tü

GÖTTEN TURİSTİ SİKTİM

50 yaşlarında entellektüel  biriyim.profesyonel olarak müzik ve sporla uğraşıyorum.o nedenle gençken yarışmacı olmam nedeni ile kendime

çarşafları değiştirirken üstüne atladım

ben hüseyin 25 yaşındayım.antalyada 4 yıldızlı bir otelde çalışıyorum.aysel abla 42 yaşında evli bir ablamız.23 nolu odanın çıkış yaptığını

Otobüste Tanıdım

Ben esra 30 yaşında 155 boyunda 50 kilo bayanım ben bi gün iş dönüşü metroya binmiş tim metro cok kalabalıktı ve birden arkamda kaba saba bi

Onu Ozledim

Onu özledim Merhaba bundan 3 ay önce oldu ne olduysa hayatımda çok sevdiğim bir erkek vardı deli gibi severdim sözde. Bursada yasıyorum erk

Otelde Götten Siktim

Selam, size yine gerçek bir olay anlatayım daha önceki hikayemde komşumla olan ilişkimi anlatmıştım ve hala devam ediyor yarın yine buluşaca

Kadınlığı Komşumuzda Tattım-1

|bende kendimle ilgili bir anımı anlatayım sizlere... şuan 29 yaşındayım, daha 15- 16 yaşlarında evde yalnız kaldığımda ablamın seksi iç çam

SiZ OKUDUKTAN SONRA SEciN

SİZ OKUDUKTAN SONRA SEÇİN Ben bir sekreterim. Adım Dilara. Bir holdingde çalışıyorum. Tabii başka sekreterler de var çalıştığım yerde.

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Kör tuttuğunu... bi gün acayip azmıştım her zaman olduğu gibi... evde 42 gb lık porno arşivimden film beğenip asılıyodum... annemle babam işte kimsede yok...zil çaldı tam peçeteyi falanda hazırlamışken malafat elimde kaldı. küfür ede ede toparlandım. gittim kapıya baktım. bi hatun anket mi ne yapıyo ama taş... hükümet gibi karı valla... neyse sordu sruşturdu falan anket bitti. lavaboyu kullanabilirmiyim dedi sonrada... bende tamam dedim... girdi bu hatun kişi elini falan yıkadı... sonra çıktı bi bardak su istedi verdim. baktım hatun hala gitmiyo! bende yorulduysan birz oturup dinlenebilir
Simdi size anlatacağım olay 1991 senesinde yaşadım. Ben Almanya da yaşıyorum ve o zaman kendime bir daire tuttum, bir fabrikada Tekniker olarak calsiyorum ve ayni an bir aksam Üniverstiye Mühendis Fakültesine gidiyorum.Perşembe bir gündü, aksam saat 10da fakülteden çıktık ve benlen beraber okuyan arkadaşlar şehrimize yeni bir piyano bar acildini söylediler ve beraber gidelim dediler. Ertesi gün benim zaten ise gitmeyecektim, çünkü ders çalışırım diye izin almıştım ve tamam dedim.Yeni acılan piyano bara girdik ve bir masaya oturduk. Biraz vakit gectikten sonra tiklim tiklim doldu, garson bize g
Ben Derya ve Zeynep-3 (Kızlık gitti....) Merhabalar ben sadullah, daha önce yaşadıklarımı yazmıştım. kız arkadaşımla arkadan ilişkim ve teyzesiyle yaptuğımız grup sex... Kız arkadaşım derya ile ilişkimiz düzenli gidiyor onu çok sevdiğim için kaybetmek istemiyordum. İstediği zaman sevişiyorduk. Bir gün başbaşa iken biraları fazla kaçırmışız "eve gitmeyeceğim" dedi ailesine tel. Açtı teyzesinde kalacağını söyledi. Bu gecenin çok renkli geçeceğinin işaretiydi. Hemen banyoya gittim duş aldım. Derya da geldi beraber duş aldık çıktık beraber yatak odasındaydık güzel bir müzik parçası eşliği
Azgın Dul ve Babası Merhaba daha önce tanışmıştık ben her yönden cinselliği yaşayan her şeyi deneyen farklı bir kadınım. Size bundan 3 ay önce yaşadığım ilginç bir anımı yazmak isitiyorum.Yaz aylarının ilk başında ailecek pikniğe gitmiştik hava çok sıcaktı ve ben bunalmaya başlamıştım bu esnada eşim Kenan hava çok sıcak diyerek uyumaya gitti. ben bu esnada bulaşık yıkıyordum birden kalçalarıma bir el değdi ne olduğumu anlamadan bir baktım ki babam arkadan kalçalarımı ve sırtımı okşuyordu irkilmemle birlikte hoşuma gitti sonra bıraktım babam bana "kız, urosbu kenan bu götü nasıl sikiyor" d
Ben bursada yaşayan serbest meslek sahibi 45 yaşında biriyim.iş yerinde boş kaldığım zamanlarda nete giriyorum nikimde evli çiftlere 3. olurum diye yazmıştım.epey süre sonra bie bey benle konuşmaya sorular somaya başladı bende ona sen erkeksin seninle işim olmaz diyordum,ancak merak ettiği için konuştuğunu söylüyordu.amacını daha sonra anlattı.meğer güvenilir birimidir diye ağız arıyormu.çünkü oda eşiyle fantazi kurarken hep aralarına 3. bir erkek hayal ederek sevişirlermiş...neyse sohbetimiz ilerledikçe beni camda görmek istediğini eşininde yanında olduğunu eğer beğenirse beraber olacağımızı
|Slm.hemen hıkayeme geceyim.Baldızımda evlendiğim ilk günden beri gözüm vardı.5 senelik evliliğimde onlarında karı koca bizimde eşimle problemlerimiz olmuştu.fakat baldızdan hiç elektrik alamıyordum.Evim temizliği için eşeime yardım amacı ile hafta sonu bize gelmişti.Eşim ile birbirlerine çok benzediklerinden (aslında baldız olduğunu bilerek)salonu temizlerken sessizce gidip kalçalarını avuçladım.Birden irkildi ve saçmaladığımı söyleyerek odadan çıktı.Korkudan hiç ses çıkarmamasından aldığım cesaretle gece herkes uyuyunca odasına girdim.Yatakta kızı ile beraber yatıyordu.Sessizce yanına oturdu
slm adım murat eşim ise elif size daha öce aynı başlıkla bi hikaye yazmıştım.karımın 3 kiş tarafından sikilmesden sonra bu tür fanataziler kuruyorduk.bi gün eşim bana ban yetmiyorsun büyük yarak istiyorum diyip kızdırmaya çalıştı.bende tabi aldın tadını diyip cvp verdim.ama ona bunu bulacaktım.aklıma bi arkadaşı geldi.adı sinan.bi gün ondan bize gelip bana biraz borç vermesini söyledim.eşimle herşeyi ayarladık eşim banyoya gircekti evde sadece ben varmışım gibi odaya gelcekti.oturacağımız odaya da eşimin tanga ve sütyenini koycaktık.artık herşey hazırdı zil çaldı eşim banyoya ben de kapıyı açm
1996 yılında Ankara da çalışıyordum Derya da liseye yeni bitirmiş bir büroda muhasebe işine bakıyordu Deryanın halası oğlu vasıtasıyla tanıştık kısa zamanda aramızdaki yakınlık gerçek bir sevgiye dönmüştü hemen hemen altı ay kadar elim eline dahi değmemişti bir gün beni yanağımdan öptü ve bana cesaret verdi ben biraz çekingen olmamdan dolayı cesaret edip açılamıyordum onun bu hareketi sonrası cesaret aldım bir cumartesi çalıştığım yere geldi kapanış saati olduğu için kimse kalmamıştı dış kapıyı kilitledim biraz işim olduğunu bitirip çıkmamızı söyledim oda kendisinin saçını yıkamak istediğini s
|MUSTAFAAYLA BİZ 3 YILDIR ARKADAŞIZ İİ Bİ ÇOCUKTUR MALINI SAKINMAZ Bİ İNSAN ÇOK SEVDİĞİM ARKADAŞLARIMDANDIR Bİ GÜN AİLESİ EVDE 3 GÜN YOKMUŞ TATİLE GİTMİŞ BENİ ARADI GEL DEDİ BENDE YORGUN OLDUĞUMU SÖYLEDİM ISRAR ETTİ GİTTİM EV BOŞTU KAPIYI AÇYI ÜZERİNDE ŞORT VARDI İÇERİ GİRDİM PORNO CD İZLİYORDUK BERABER 2 SAAT SONRA FALAN SAAT 12 VURMUŞTU BU BENİM TAM YANIMA OTURDU İKİMİZZDEDDE ŞORT VARDI FİLM İZZLEMEYE DEVAM ETTİK SONRA MUSTAFA FARKETTİM BENİM SÜREKLİ MALAFATIMA BAKIYORDU NE BAKIYOSUN DEDİM BİŞEY DEMEDİ Bİ YANDANDA OKŞUYORDUM TAM KALKTI ZEVKİN DORUĞUNDAYDIM HALA BAKIYODU OLUM BAKAMA SİKECEM A
En GüzeL Anım... Bir gün yine her zamanki gibi okula gitmemiş internet cafeye gitmiştik.İşte yine monoton bi şekilde köle gibi cafeyi temizledikten sonra oturup bişeyler oynamaya başladık.Son günlerin oynamaktan başka bişe yapmaya fırsat bulamadığımız oyunu command&conqueror general oynamaya başladık deliler gibi. İşte oyun sonunda her zamanki gibi ben yeniliodum ömer ise deliler gibi bağırarak bilmiosan oynama olm siktim seni yine acı acı diodu.İşte yine böyle bi anda Ömer`in gerçekten de beni siktiğini hayal ettim.Aslında Ömer`le çok uzun zamandır yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmiyordu a
mrhb ben bursada oturuyorum bır gun dayımn nısan alısverısı ıcın annem teyzem ve ben heykele cıkacakdık ben nrmalde bole sylere gıtmem ama alıcagım seyı tek ben bılıordum o yusden bende gıddım bu arada yasım 19 her neyse 15 A otobuslerıne bındık daha merınosa glmeden otobuss flllendı nefes alamıordum annem ben ve teyzem sıkısmısdık bır kosede teyzemın alltında degısık turden fkt fazla kalın olmayan bır esofman vardı otobus tumseklerden gecdıgınde teyzemın gotu sag sola oynuordu bu arada teyzem benden hıc cekınmezdı evde olsn baska yerde olsn yanımda resmen usdunu cıkarıırdı tabı sadece sudyenı
|merhaba ben kayhan eskişehir anadolu üniversitesinde okuyorum.istanbulda fatihte yaşıyorum.neyse kısa kesip hikayeme geçiyim.ben yurtta kalıyorum oda arkadaşımın eğlence hayatı falan biraz fazladır kızlarla falan çok takılır ve neredeyse haftada mutlaka birkere odaya kız atardı.bende çıkar başka bir odada yatardım.getirdiği kızlar gerçekten süperdi arkadaşımda yakışıkıydı zaten.bendede müthiş bir ayak hastalığı var kızların ilk önce hep ayaklarına bakarım.arkadaşım getirdiği kızlarla benide tanıştırırdı.birgün yine çok güzel bir kız getirdi ve benden rica etti odaya gelmememi söyledi.bende yi
Herkese mhr. ben bashimdan gecen gerchek hikayeni yaziyorum. once kendimden bahs edeyim. ben 19 yasinda kahve gozum ve siyah sacliyim, 171 boyum, 55 kilodayim. Annem halamlarda 3 gun orda kalcakdi, abimde bakude oyrenciydi. Evde yanlizdim uzanmish kitap okuyordum nerdeyse aksham saat 8 di. Kapi calindi, kim oldugnu sordum ve dedem oldugunu bilip kapiyi acdim. Dedemin cayini, yemeyini verdikden sonra bir az sohbetden sonra dedeme uykum var uyumaya gidiyorum dedim. dedemde tabi cani sen git uyu dedi bende qazete okucam soledi bende tamam soleyim odama gittim. Ve sonra geceliyimi giydim gecelik
Selam ismim Ali. 48 yaşındayım. 3 yıl önce eşimi trafik kazasında kaybettikten sonra onun bana tek mirası olan kızım Meltem ile beraber yaşamaya başladık. Eşimi kaybettiğim zaman kızım Meltem daha 17 yaşındaydı. Aradan geçen üç yılda serpildi ve şimdi 20 yaşında ve açık öğretimde okumakta. Rahmetli eşim sağlığında hep söylerdi bana bir şey olduğunda Melteme iyi bak, onu yalnız bırakma diye. Ben de kızımın evliliğine sıcak bakmıyor, ben bu yaşa kadar getirdim. Evleneceği kişinin nasıl bakacağını bilemediğim için de güvenemiyordum. Meltem uzun boyludur. Nerdeyse boylarımız aynıdır. İnce vücutlud
|Merhaba bemim adım ahmet ben lise 2 ye gidiom ve bizim sınıfın karşısında tuğba diye bir kız vardı ben duğbaya deli oluodum onu herzaman istiodum bir dün tuğbayı sınıfta dövüolardı bende gidip onu kurtardım ve tuğba bana teşekkür etti.Sonra beni evine davet etti bana kahve yaptı içtikten sonra biraz sohbet ettik ve sohbetin ucu sex e vardı sonra ne olduğunu anlamadım tuğba benim dudaklarıma yapıştı bende onun kulaklarından başlayarak heryerine doğru yaladım.sonra benim 23 cm lik pitonu onun amcığına dayadım ne kadar zorlansamda ona girmeyi başarmıştım tuğbanın ammından tam 5 10 dakka boyunca
Özlemi Telefonda Siktim slm bursadan biri email atmış gerçekleri yaz diyor sevindim meyve veren ağaç taşlanır. dostlar benim muhasebeci çocukluk arkadaşım oda bende biraz uçkur geyitiz ve bir araya gelince rakamlardan çok kuku kokusunu konuşuruz ve hep fatoşu nasıl dost yaptık onu anlatır birgün yeter be oğlum köprülerin altında çok su geçti etrafına bak dedim yanına birini almış ama ne göt siyah bir kumaş giymiş sanki kalemle çizilmiş popo bu götü nasıl sikerim diye düşün dedim baba o yaralı suğuk duruyor dedi tamam müsade et ben ısıtayım dedim tam yol ileri dedi ok dedim. ben başladı
Seni ne çok özlemişim bebeğim benim; Ankara’da bir kamu kuruluşunda üst düzey yönetici olarak çalışıyorum 43 yaşımdayım ve birkaç yıldır inanılmaz sex düşkünlüğüm var bazen sokakta düzgün kalçalı bir bayan görsem o kalçaları ısırmamak için kendimi zor tutuyorum. Nette tanıştığım (msn adresim kimmiyim06@hotmail.com ) 25 yaşındaki sevgilimle ilk defa buluşacağız telefondaki konuşmamızda bir birimizi yeteri kadar kudurtmuştuk işyerinde pantolonumu patlatacak gibi kalkan aletimi gizleye bilmek için neredeyse masanın altına girmiştim. Mesaiden yarım saat önce alel acele ayrılıp doğru bu
ben hasan 16 yasin dayım ben ilk defa geçen ay seviştim daha sikişemedim ben sikmek istiyorum beysehir de oturan ve istiyen her 16 26 yaş kadın larla birlikte olurum işte hikayemi anlatayım bir öpüştüm delliler gibi memelerini okşadım tam bir ileri aşamaya atlarken amını oynarken kızlıgım bozulcak dedi hitti bidahada gorusmedik bu katakurulerdeki kızlar olur güzel olsun sikilmeye razı olsun beni haberdar edin msn den Hikayeyi Gönderenin Adı : hasanHikayeyi Gönderenin Mail : beysehirli_97@hotmail.com
ARKADAŞIMIN KARDEŞLERİ Ben Doğu kökenli bir ailenin ilk çocuğuyum evimiz daha taşınmadan önce köyde yaşadığım bir olayı sizlerle paylaşmak istedim. Benim cemo adında bir arkadaşım vardı aramız çok iyiydi birgün beni evine götürmüştü evde anne ve babası yoktu ben o ve iki kız kardeşi vardı biri 16 biri 17 yaşında güzel kızkardeşleri vardı ama ben arkadaş kardeşi diye hiç yan gözle bakmamıştım. Evde oturmuş cemoyla bir odada muhabbet ediyorduk cemonun büyük ablası ikide bir gelip birşey lazımmı deyip adeta ne konuştuklarımızı öğrenmek istiyordu saatler ilerlemiş ben eve gitmek istediğim
Hamam slm ben izmirde yaşayan34 yaşına biriyim gaylarla sex yapmayı severim bunu içinde izmirde bir hamam var oraya giderim rahat bir gay hamamdır ilişki için yer müsait kabinler var . yine böyle bir gün hamama gittim sevişmeliydim tanıdık yani göz aşinalığı orduğum 18 yaşalrında bir çocuk vardı onu tavlayıp kabine girdik o benim aletimi görünce delirmişti onunla sanki öpüşüyordu bende çok hoşalnıyordum dudaklarımız kenetlenmişti onu çevirip poposunu dilimle yalıyordum oda inliyordu neyse 19 cm lik aletimle içine girmiştim inliyordu dolmalmıştı ğidip geliyor göğüslrini okşuyordum be
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye şahink porno izle porno film