Facebooktan Bizi Takip Edin.

Rasgele Porno Hikayeler

Bekçi Köpekleri

İnetrnette hayvalarla sex olayı baya dikkatimi çekmişti . neyapıp etmeli bende denemeliydim. ama nasıl olacaktı. büyük şehirde olmanın vediğ

Depoda Kapalı Yarim

Merhaba!Sizlerle başımdan geçen bir anımı paylaşmak istiyorum.Ben bayan iççamaşırı imal eden konfeksiyonda çalışıyoum, iş yerinde tek erkek

Sıpa Hiç Kımıldamıyordu

35 yaşına kadar evlenmedim iki defa nişanlandım evlenmeden ayrılmak zorunda kaldık maddi durumumda oldukça iyi sayılır. Son nişanlımdan ayrı

Makinayı Öğretmemi Istedi

Çiğdem tam bir afrodit gibi kızdır çok mühteşem götü ve memleri vardır. Çiğdem öylen yemek paydosunda yanıma gelerek benden kendisine bende

Sonundaa

|öncelikle tüm okuuculara slmlar direk hikayeme geçiyorum çünkü çok heyecanlı idi umarım sizde heyecanlanırsınız bir gün evde tek başıma o

Canla Ilk Defa

burda yer alan hikayeleri okudukca ben de basımdan gecen bi olayı anlatmayaheveslendim. ilk defa bi erkekle sex yasamamın hikeyesi denebilir

Delirtiyor Beni

|selam, benim adim sinan. 44 yasinda evli ve son derece mutlu bir evliligi olan jinekoloji uzmaniyim. ben den birkac yas buyuk bir is adami

Çingene Kızı Tuvalette Siktim

Çingene Kızı Tuvalette Siktim selam sevgili seks-hikaye okurlari bu benim siteye ikinici hikayem.aslındadaha oncekini yazdıgıma bin pişma

Otelde..!

Herkeze merhaba,Adım Murat, 27 yaşındayım ve İstanbuldanım. Yazın işlerden çok bunalmış, tatile gitmek istiyordum. Ancak arkadaşlarımdan kim

Aminin Tadi Harikaydi

Amının tadı harikaydı merhaba ben tolga 26 yaşında esmer biriyim. Anlatacağım olay kesinlikle gerçek.Benim nurcan isminde lise sona gid

Araç & Gereç

Etiketler

Ortaokul Kizlarininseksi Resimler Porno 13lü Kızlar Hikayesi Otobüste Toplu Taciz Dayama Yengemi Simdi Ben Sikiyorum Sex.hikayeleri Serisi Anne Enne Enses Türbanlı Arap Pornolar Serisi Blogspot Dul Baldiz. Sikishikayesi Www.türksex.blogspot.com Onaysız Sex Görüntüleri Eli Lavaboya Sıkışan Kadını Sikiş Rus Purnusu Annesini Sikdiriyor Porno Analhareketli Sex Resim Parlak Oğlan Pornosu Misafırle Sikişenlerin Hikayeleri Hala Teyze Porno Hikayesi Porno 13lü Kızlar Hikayesi 17lik Kiz Ami Resimleri Kızkardeş Abi Sex Hikayesi Hareketliamresmi Yengeme Masaj Yaparkem Sex Hıkayelerı Oğullarımızı Değiştik Porno Hikaye Anasını Siken çocuğun Porno Hikayesi Ücretsiz Insanların Kendilerini Hayvanlara Siktirten Pornolar Indir Ihtiyar Dede Torununu Sikiyor Türbanlı şişman Sikiş Annemi Siktim Resimli Off Enset Hikaye Annem Uyuyan Kadını Uyandırmadan Sikiyo Bbw Porno Görseller Sex Filmleri Alman Eski Erotik Anne Oğluyla Porno Annesini Oğluna Sikişmeyi öğretiyor Türbanlı Babaannem Sex Hikayesi Sex Híkaye Kaynim Azeri Gahbeleri Porno Bedava Zoo Porno Hayvanlarla Anne Ogul Ensest Sexs Hikayesi Kendini Hayvanlara Siktiren Kadin Porno Işerken Bayanlar Tuvaleti Gizli çekim Amcasının Karısını Sikenler Genç Yaşlı Sevişme Annemi Zorlasiktim 12 Yas Kiz Sikis Izle Borno Video Blogger Turk Liseli Anaane Ule Oqlun Seks Hekayeleri Kaynanam Am Verirmi Köpeklerle Sikişen Kadınların Hikayeleri Ahirda Seks Hikayesi Kayinbabamin Kol Gibi Yaragi Sex Annesini Sikerken Yakalanıyor Aile Ici Porno Hikayesi Zorla Anne Oğul Ensent Hikayeler Gerdek Gecesi Resimli Hikayeleri Porno Uzun Boylu Guzel Kaynanayi Zorla Sikiyo Oglum Bagirtdi Beni Yutuppporno Www.midilli Kadinporno.com Ens Resimli Hikaayeleri Pasif Gaylar Telefonları Resimli Sikilenlerin Hikayesi Kendisini Ogluna Siktiren Kaynana Damat Sikis şahin K Baldız Baldan Tatlıdır Porno Evcil Hayvanlarla Sikiş Kaynanamla Termalde Sex Annem Zorla Kendini Bana Siktirdi Yeni Gelin Sikisoku Abi Kiz Kardes Sex Hikayeleri Yapmamam Lazım Diyen Kadın Pornosu Anasini Mutfakta Siken Oglan Yerli Gizli çekim Pornotürbanlı Mobil Porno Hayvanli Indir şalvarlı Orusbular Taboo Erotik Foto Kaynımı Azdırdım Sex Hikayesi Wwwkucuk.porno.indir Seks18 Kendi Gönderdikleri Banyoda Zorla Sex Japon Wap Hıkaye Kaynana Damat Sıkısı Am Götyalama Hikayesi Turkseks Zoo Sevisen Lezbiyenler Indir Alman Erotik Sex Filmleri Hayvanalı Porno Sekshikayeleri Gelinkaynata Sikilirken Ossuran Videu Resimli Olgun Sex Hikayeleri şîkîş Hikayesi Hareketli Yaşlilari Sikiyorum Zorla Ensest Esdegistiren Seks Hikayeleri Turk Porno Gizli çekim Bologsopot Ensestst Anne Teyze Yenge Hikayeleri Azgin Gelin Kendimi Siktirtim Evde Gizli Turk Porno üvey Anne Porn Izle Komutanlara Siktirenler Türbanlı Annemi Siktiler

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Ben 34 yaşında ve 10 yıllık evli bir erkeğim. Hikayem 10 yıl önceye dayanıyor. Evlenip, balayına gideli 20 gün olmuştu. Döndüğümüzde kaynanamların evine geldik. Çünkü sipariş verdiğimiz eşyalarımız henüz gelmemişti ve biz bir hafta kadar onlarda kalacaktık. O zamanlar kayın pederim henüz sağdı. Kaynanam Leman’sa 49 yaşında sarışın, pembe-beyaz tenli, balık etinde, mavi gözlü ve oldukça seksi bir kadındı. Gerçi şimdi 59 yaşında ama hala kızından daha seksi ve çekici). Eşyalarımız gelip, taşınıncaya kadarki bir haftalık sürede kaynanama olan ilgim giderek artmış, geceleri onu hayal ederek eşimle
|selam ben cenk ben 26 eşim 25 yaşında ben fantaziye açık biriyim ama eşim tam tersi bu yüzden sex hayatımız oldukça molotonlaştı ama eşim çok güzel birisidir neyse birgün ailece denize gitmeye karar verdik denizde yemek yedikten sonra eşimle birsigara içmekiçin ayrııldık ve gittiğimiz yerde ikitane yavru dalmaçyalı köpek gördük eşim hemen yanlarına gitti ve onları sevmeye başladı ve onları nelur alalım ve bakalım dedi ozaman bende tamam dedim ve köpekleri alıp denizden ayrıldık eşim eve geldiğimizde köpeklere çok iyi bakıyordu onlara yeryaptı isimlerini tom ve alfret koyduk ikiside erkek köpe
Selamlar.Benim hikayem bir inşaatta çalışırken kaslarına ve yakışıklılığına dayanamayıp domaldığım bir yakışıklıyla ilgili.Önceleri onu her zaman oturmaya gittiğim parkın karşısındaki inşaatta çalışmasına rağmen farketmemiştim.Taki oturduğum banktan kollarında pet şişelerle geçip su almaya gidene kadar.. Biraz ilerideki lavabodan su almaya gidiyordu.Bu ne karizma bu ne kaslı bi vücut bune yakışıklılık.Gerçekten adam yarışmaya girse iyi bi derece alırdı.David Beckham halt etmiş yanında..Mutlaka onun dikkatini çekip kendimi ona vermenin bi yolunu bulmalıydım.Bu da inşaata girmekten geçiyordu...B
|mrb.ben istanbuldan serkan.ben on yedi yaşındayım.daha hiç sex yapmamıştım.ama porno film çok izledim sinemada ve otobüste kızların kadınların kalçalarını yakladım.hikayem şöle başlıyor.teyzemle eniştemin arası bozuktu.teyzem annemle konuşurken duydum.eniştemde cinsel istek yokmuş.bende hep teyzemi hayal ederdim.çünkü onun götü süperdi göğüsleride öle.ben bi gün teyzemlere gittim.evde sadece ikimizdik.teyzem bnm nie geldiğimi anlamış olmalı ki benim önimde eğiliyor.altındaki tayttan koskaca götü meydana çıkıyordu.dayanamaıdm.teyzemin götünü elledim.ve oda heleşükür anladın dedi.daha sonra te
Ipek ve ayaklari ipek ile uzun zamandir arkadasiz, gecen yaz ( sadece yazdan yaza gorusebiliyoruz ) aramizda muthis olaylar gecti. Aslinda abla kardes gibi yakiniz ama ayaklarina gelince valla ne diyim karim olsa bu kadar tahrik olmam. O 19 ben 18im. o gün kalktigimda ipegin ayaklarini yalamayi artik kafaya takmistim. Her zamanki gibi havuza gittigimde agacin altinda beni bekliyordu ve gozlerimi direk ayaklarina diktim. Ayaklarina nasi dokunabilecegimi planlarken aklima muthis bir fikir geldi. iki kisi daha bulup deve guresi oynamaya davet ettim. ipek benim sirtimda, seyma ise gokhani
merhaba benim adı m asya 24 yası nda ve evliyim . kocam bir iş gorusmesi iç in almanyaya gitmiş ti.bende doktora gidip kı zlı k zarı mı yeniletirmiş tim.hemen bir kerhaneye gittim.orada herkes bana bakı yordu.bana ustumu cı karı m hemen dusa girmemi istediler.dustancı ktı kdan sonra para alı p kendimi siktirecektim.genc yakı sı klı biri ilk deneyimi oldugunu soyledi aleti beni gorunce kalktı ve 50 tl verip otele gittik . onun eleri titriyordu.ben ona korkma ası l benim senden korkmam gerek dedim. genc gaza gelmiş ti.ben cı plaktı m gouslerim cok buyuktu ve amı mda kolayca deligi buldu ve soktu
aylarca plan kurdum evet sene 1999 afyon da unıversıtede okurken guzel bır afet ıcımı gorur gormez hoplatmıstı ne yapıp ne yapıp tanısmalıydım 1.80 boylarında 80 90 vucudunda sarısın bır bombaydı neyse konuya donelım aylar gectı sonunda tanısmayı basarmıstım bır gece bır plan kurmustum bu plan onu eve davet edıp ona tecavuz etmektı ertesı gun bu planda basarısız kalmıstım sonra yanıma bır arkadas ayarlayıp onada anlattım oda onun yanında kı kız arkadasına sulanıormus sonra ıkımız bara ıcırdıkten sonrada eve goturmustuk onların ayakta duracak halı yoktu bı artık hedefımıze ulasmıstık v
|üniversiteninn son senesinde cıtır bir kızla tanısmısıtım,kızıl saclı vede ela gözlü bir bayandı daha sonra tez yazımında banyardım etmeye basladı.Bu durumda tabiki yakınlasmalar basladı,bir gün bana tez bitsinde yapalım bir güzellik dedi:)ilk basta içki icecez filan diye anladım:)haftasına kalmadı tezim bitti...onunla taksimde bulustuk güzel bir aksam yemegi içkiller sohbet derkenn taksimde yürümeye basladık banklara geldikk dinlenmek için oturdugumuzd aısınmak için yakınlasmaya basladıkk göz göze geldik benden ne istiyorsun der demez zatenn dudaklarımız birlestii.
|Bu olay 4 sene önce geçti. O zaman daha lise 1e gidiyordum. Sınıfımızda Şeyda adında dolgun vücutlu, süt beyaz bir kız ön sıradam da oturuyordu. Çok ateşli bir kızdı. Sürekli beni kızdırır fırsat buldukça bana sürtünürdü.Hatta bir kereside şakadan dövüşürken sert bir şekilde yarrağıma vurmuştu da bende kendisini sikmekten beter etmiştim :). Neyse fazla uzatmadan olaya girim... Okulun sonlarına doğruydu.İgilizceden sınava girmiştik (ne işse bu dersi hiç unutmadım :))Tenefüste Şeyda dan su savaşı yapmıştık. Sonraki ders hacamız sınavları okumaya başladı. Ben de ön sıraya oturup sınav kağıtlar
Değişik bi duygu Mrb ben akın ankaradan 187 95 kğ bi erkeğim ankaradan yazıyorum gecenlerde uzun zamansdır görmediğim bi bayan arkadşımı gördüm kızılayda hasretle sarıldık birbirimize bi yerde oturduk konuşmaya başladık evlendiğini söyledi kocasıyla anlaşabiliyorlarmış ikiside birbirine karışmıyomuş falan biraz geyik yabtık daha sonra görüşmek üzere anlaştık telefonıomu verdim bi akşam çalışırken aradı beni saat gecenin yarısı idi evde yalnız olduğunu sevişmek istediğini kocasının ank dışında olduğunu anlattıve ogün telde seviştik ben telefonun bi ucunda o bi ucıunda 3 4 sefer boşaldık er
Bodrum macerası Biz on senelik evli hafif kilolu birbirini çok seven bir çiftiz. Eşim 36 ben 40 yaşındayım. Zaman zaman aramızda cinsel sorunlar olsa da bunları konuşarak halletmeyi her zaman bildik. Sevişirken kendimizi başkaları ile düşünür bunları birbirimize anlatarak heyecanımızı arttırırdık. Kimi zamanda karımı başkaları ile sevişirken seyrettiğimi ona anlatırdım. Bundan çok keyif alırdı. Geçen sene bir arkadaşımız yurt dışında olduğu için Bodrum`daki yazlık evini kullanabileceğimi söyledi, bizde böyle bir fırsatı kaçırmak istemedik. Haziran ayının başında birikmiş izinlerimizi de a
| selam ensest severeler bu siteleri okurken daha kucukken basimdan gecen bir olayi yazmak istedim.anlamadigim bir sey kafamda hala acaba eskiden esatanmi fakirdi ulkemiz yoksa tum cahilliktenmi geliyordu bilmiyorum cunki koy yerleri daima geriden gelen cahil insanlarla dolu idi cunki isin fazlasini bilmez ticareti bilmez sadece kendi yaginda kavrulan bir toplumduk ama simdi lerde oyle degil herkes uyandi gercegi yasamaya basladi neyse biz hikayemize gelelimozamanlar daha 12 yaslarinda orta okula yeni kaydolmustum bizim koyde orta okul olmadigi icin ilceye okumaya gidipgeliyorduk yaklas
SLM ARKADAŞLAR BU YAZACAGIM HİKAYE TAMAMEN GERCEK VE YAŞANMIŞTIR SADECE İSİMLERDE FAKLILIK VARDIR. ADIM KEMAL 37 YAŞINDAYIM OLDUKCA YAKIŞIKLI VE ATLETİK Bİ YAPIM VAR BOYUM 190 KİLOM 90 BENUN YANINDADA HATIRI SAYILIR Bİ ALETİM VAR. BENLE BİRLİKTE OLAN Bİ KADIN BENİ KOLAY KOLAY UNUTAMAZ ESKİ EŞİM SEHERSE 170 BOY VE 90-65-95 ÖLÇÜLERİNE SAHİP OLDUKCA GÜZEL Bİ BAYANDIR. BİZ EWLENDİĞİMİZDE HER KONUDA ANLAŞAMASAKTA SADECE SEKS KONUSUNDA İYİ ANLAŞIRDIK AMA BUDA EWLİLİĞİMİ KURTARMAYA YETMEDİ VE BUNDAN 3 YIL ÖNCE BOŞANDIK ODA EWLENDİ BENDE EWLENDİM. NEYSE KONUMUZA DÖNELİM ARTIK BUNDAN 6 AY KADAR ÖNCE TE
Herkese selam ben Ahmet. İstanbul’da yasayan 27 yaşında bir avukatım. Bir ortağımla beraber bundan iki sene önce hukuk bürosu açtık. Kendisi ile çok iyi anlaşırı.(her konuda).askerden geldikten sonra yani yaklaşık 3 sene önce evlendim. Karım dindar bir ailenin kızı olup türbanlı ve 5 vakit namazını hiç kaçırmaz. Ben yapı itibariyle biraz zayıfım. belki de bu yüzdendir sekste pek aktif olamıyorum. Yani sikimdeki sertleşme tam anlamıyla olmuyor. Bu yüzden karımı gerdek gecesinde sikebilmek için çok uğraştım. Zor da olsa ucundan azıcık sokarak bekaretini bozabildim. Karım ise dindar bir aileden t
Selam arkadaşlar ben ismail 44 yaşındayım istanbulda yaşıyorum eşimden ayrıldım. neyse ben hıkaye demıyorum çünkı anlatacaklarım gerçekdır .ben kesinlikle bir gay değilim onuda belirteyım ben yaklaşık 30 yıldır kadın iç çamaşırı giyinirim. ben o zamanlar 14 yaşındaydım bir gün annemler evde yokken okullar tatilken ben evde yalnız başıma kalmıştım ve annemın dolabını karıştırmaya karar vermiştim , birde ne göreyım hayatımda hiç görmedığım kıyafet çeşıtlerı vadı karşımda,bir adet sutyen bir adet kılot birde gecelık aldım elime aman allahım bu ne güzel bir hiss bu ne güzel bir kumaş ben bunla
Bundan 6 ay önceydi.O zamanlar mehtabı sikeceğim diye aklımın ucumdan bile geçirmezdim taki onu gördüğüm andan itibarendi. Beni gördü sarıldı ve öpüştük çoktandır görünmüyorsun dedi biraz konuştuk ne yaptığını sordum oda bigisayar kursuna gittiğini söyledi.Bende nasıl gidiyor kurs dedim mehtapta kötü dedi.Bende anlamadığın yer varsa kendisine yardımcı olabileceğimi söyledim.O da kabul etti ve ertesi gün bize geldi ders çalışmaya başladık ve sonra bilgisayarda uygulamaya geçtik yanyana olduğumuzdan dolayı mehtabın parfümünden çok etkilenmiştim mükemmel kokuyordu o anda sikim hareketlenmeye baş
Gözlüklü Mülayim Selam olsun.Biz yine Aykut Cem Ali olarak iş başındayız.Ama bu sefer Gay deiliz.Sapına kadr erkegiz.Okulda basak die kaşar mı kaşar bi kız var. İnanamazsınız bu kadr kaşar olamaz. Bide güzel aklınız durur.Cem onunla cikiodu. Bi gün eve getirdik. Tabi biz saklanmıştık.Cem kız ı becerirken ciglikları duyduk. ve hemen aykutla ali yukarı ciktik.Kız bizi gorunce biraz sasırdı. Ama artık cok gecti. Cem onu ters domaltıp düz sikmişti.Ali yle ayku acaip azmıştı. kız amından yerken acaip azmıştı. Kendi parmagını azına sokmustu. Birden ali atıldı. kızın agzina vermeye basladı.
Selam ben batmanlıyım bundan 4 yıl monce batmanda halamlara gitmiştim evde ben ve halam kaldık halam bana gel bulaşıkları yıkayalım lavabo da dedi bende olur dedim gitik ikim beraber ben halamın nıyetini anlamamıştım am bira yıkadıltan sonra bana gotumu okşarmısın çok kaşınıyo dedi bende tamam dedim aradan beş dk geçmeden dödu benim öndeki goyumude kaşı eelrim kirlidir diye ben kaşıyamıyorum dedi bende tamam dedim sonra benkaşırken o inliyordun daha sonra dur dedi ben durdum ne oldu dedim gozleri yarağimin üzerinde idi çıkar dedi bende neyi dedim yarağını dedi ben çıkaradım yalamaaya b
ADIM MELİS.20 YAŞINDA OLDUKÇA GÜZEL,89-91-90 ÖLÇÜLERİNDA, YEŞİL GÖZLÜ KUMRAL BİRİSİYİM.aNLATACAĞIM OLAY DAHA YENİ BAŞIMDAN GEÇTİ.SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM.ANNEM VE KARDEŞİM ANTALYA İDİLER.BEN VE BABAM ÇALIŞTIĞIMIZ İÇİN ANCAK İZİN ALABİLMİŞTİK.AKŞAM ÜZERİ YOLA ÇIKTIK.5-6 SAAT SONRA BABAM YORULDUĞUNU SÖYLEYEREK ARABAYI BANA VERMEK İSTEDİ.DIŞARI ÇIKIP DEĞİŞMEK BANA ZOR GELMİŞTİ.BABAM ALTTAN, BEN DE ÜSTÜNDEN YER DEĞİŞMEK İSTEDK.FAKAT FAZLA DİK GEÇEMEDİĞİM İÇİN BABAMIN SİKİNE KALÇALARIMLA DOKUNMAK ZORUNDA KALDIM.DİREKSİYON BAŞINA GEÇİNCE,İLK İŞİM AYNALARI KOLTUĞU VE DİREKSİYON SİMİDİNİ AYARLAMAK O
kıızm 26 yaşında idi evli bir cocuklu idi 3 yıl olmuştu evleneli ama kocası ile sorunlar yaşayınca baba evine döndü 6 ay geçmişti arayan yoktu bizde kıızm ile beraber duduryorduk artık bende bir kaç yıldır yalnız yaşayan bir dul erkektim kıızmın gelemesi beni rahatlamıştı eş ymek çamamşır ev ileri yapıyor bana bakıyordu ve tamda bu sıralarda arttık bizde biribirimize iyice alışmıştık karı vkoca gibidik samimi idik birbirimizden çekşnmeden harekelr yapıyor zira benim yarağım idmdik olduğu zmanalarda kıızmın memeri dikildiği zamanlarda bile çekinmiyorduk birbirimizden zaten olanlarda hemen bu ar
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye şahink porno izle porno film