Facebooktan Bizi Takip Edin.

Rasgele Porno Hikayeler

ANNEM

, KARDEŞİM VE BEN selam sizlerle paylaşmak istedigim bir anım var sizle bunu paylaşmak istedim bende.ankarada yaşıyoruz babam işleri do

Fatoş Beni Azdırdı

Ben 24 yaşında 1.90 boyunda sexsi bir erkeğim bir gün arkadaşlarımın evi boşmuş maç izlemeye gitmiştik bir yarım saat sonra geçince annesi e

Halam ve Yengemin Merakı

Maç yapmıştım ve evde uzaktı. Çok yorgundum. En yakın yer halamlardı. Onlara gidiyim, hemde bir sıcak duş alıyım demiştim. Gittim, biraz otu

Güzel Müşterim

|merhabalar ben bu olayı yaşadığımda bir iş yerinde çalışıyordum evden işe arabamla gidiş geliş yapıyordum bizim eve yakın olan bir kızda ok

Oya Ve Kuzenim 1

Bu fantezimde emel ve kuzeni ile ilgili fantezimi anlamak istiyorum.Aradan 1 hafta geçmişti emel bir daha ne cafeye geldi nede icq ya ayrılm

Cavidanın Annesi

Cavidanı siktikten sonra akşam köyde kaldım.Yorgunluktan bitkin vaziyette yattım.Sabah kapının sesiyle uyandım.Benim köyde olduğumu kimse bi

Halam Nasil Amcam Oldu

Halam Nasıl Amcam Oldu Siz “ halamın taşakları olsa amcam olurdu “ sözünün gerçek olduğuna inanmazsınız, biliyorum. Ama bu olay

İzmir Macerası

Merhabalar öncelikle belirtmek isterim ki sizlere anlatacağım olay tamamıyle gerçektir.Adım serdar 27 yaşındayım 178 cm. 71 kg. Siyah saçlı

Kadının Arkasına Geçiyordu

Bir gün eve porno film getirmiştim. Karımla seyrederken filmde içeriye bir köpek giriyor ve hemen kadının arkasına geçerek sikmeye başlıyord

KOMŞU KIZI SUNA

MERHABA ARKADAŞLAR SİZE ANLATACAGIM OLAY 1 AY ONCE OLDU MESELEYE GELELİM BİZİM MAHALLEDE SUNA ADINDA 18 YAŞIND DOLGUN KALÇALI İRİ GOGUSLU TA

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Şimdi size başımdan gecen bir olayı gonderıyorum. benim kalcaları dolgun mu dolgun memeleri dik süper bir yengem var bazen onu aklıma getırerek 31 cekıyorum. hep onu sikmeyi hayal etmısımdır. birgun yengem dayım işi cıktıgı için bizim evde yatıyordu bende yıne aynısı gıbı 31 cekıyordum . yengem beni gordu bende yengemi kilotlave südyenle gordum . hemen kkalkıp üstüne doruu yurudum yengem kacmaya cakıstı bende hemen kapıya yoneldım sonra hemen kapıyı kılıtledım agzına biraz capıt koydum basladım neft koklatmaya daha sonbra bayıldı . vbasladım soymaya muhtesem vucudu daha sonra amına krem surup
Grup Lezbiyen Mrb ben aslı. Almanyada yaşıyorum. Burada doğup büyüdüm. Bir şişrkette muhasebeci olarak çalışıyorum. 1, 80 Buyunda şarışın bir bayanım. Ozamanlar lezbiyenliğe okadar ilgi duymuyordum ama ta ki şirkette sekreter olarak çalışan sevgilim katrin sayesinde. Katrinle ilkin çok iyi dosttuk. Her akşam iş çıkışı yürürdük beraberce. Bir akşam iş çıkışı yürüyorduk. Bana bu akşam bize gelsene dedi, sana bir şey göstereceğim dedi. Bende merak edip kabul ettim. Evlerine gittik kapıyı annesi açtı. Anneside katrin gibi tam bir afetti. Anne kız ikiside 1, 85 boylarında esmerlerdi. Onlarda alman
Arabamla modadan iniyorum. Temmuzun başları. Hava yakıcı. Sağa sola bakarken, iki kız gördüm. Biri 18 yaşlarında öteki daha ufak. Yanlarında durdum. Adabınca bir iki tatlı dille arabaya aldım. Şimdi bunları gezdirmekte var, atlamakta. Ama acele etmemeliyim. Acele etmemeliyim ama kızlar da bir acayip. Kıpır kıpırlar. Manalı gülücükler, arka koltuğa eğilirken frikikler. Küçük bir gezintiden sonra eve geldik. Şükür ki bekarım. Haa yaşım 45. Koltukta ikiside kıpır kıpır. Bunlara bir şey yapmalı ama nasıl? Yan odada cdler var rafta. Ne dinlersiniz dedim. Büyük olan yani esra, küçük olan ceyda seçme
Slm ben Azerbaycandan Elvin. 15 yasindayim.Halamin 12-13 yaslarinda guzel kizi vardi.Onu her gordugumde ona farkettirmeden onu ellerdim. Yine onlara gitmisdim. Aksama yakin halam komsuya gitti.Halamin kizini da her firsatda elliyordum.Yine onu masaya dayanmis neyi ise yaptigini gordum.Ona yakinlasip sikimi gotune dayadim.O da pantolon giymisdi.Bir az sikimi gotune surttum.Tepki vermedigini gorunce elimi goguslerine deydirdim,yine de tepki vermeyince onun da istedigini anladim.Pantolonunu acip asagi cektip biraz kalcasini gotunu falan oksadim.Sonraysa kilotunu asagi cekip sikimi got deligine su
|slm arkadaşlar inanın bu bölümleri okudugum zaman kendimden geçiyorum yarragım pantolonuma sıgmaz oluyor ben 27 yaşında ama 22yaşını gösteren biriyim sex denilince benim için akan sular durur sınır tanımayan biriyim kısacası yaşlı dul şişman kadın hastasıyımdır neyse lafı uzatmadan hikayeme geçeyim bir gün istanbulda işten çıkmış eve gidiyordum otobüs baya kalabalıktı zorla da olsa binmiştik ortaya dogru ilerledim orta yaşlı şişman bir bayanın arkasında durdum elinde bir iki poşetr vardı yardım edebilirmiyim dedim saol canım deyip poşetleri elinden aldım tesadüfya aynı durakta indik sizi eve
MeYerse en yakın arkadaşımız toopmuş bizim apti adında eskiden sevdiğimiz bi arkadaşımız var.hakkaten iyi bi çocuktu yani taaki eylülün ikinci haftasına kadar .pazar günü onların evi boşmuş bizi çağırdı erkek erkeğe içeriz diye neyse eve gittik rakı sofrasını kurmuş içmeye başlamıştık bizim kafa yavaştan göt olmaya başladı aptinin sulu hareketleri çok dikkatimizi çekiyordu ilk kafası iyidir diye geçiştirdik ama ibnenin niyeti cittiymiş bize şort verdi giydik neyse oturduk baktım elini öbür arkadaşımın şortundan içeri soktu onunkini kaldırmaya çalışıyordu ne yapsın çocuk kaldır
Hulya3 Slm sabah olmuştu uyandığım da yatakta tek kişi kalmıştım kalkıp içeriye gittim olganın sevgilisi ve onun arkadaşı kahvaltı yapıyordu olgayı sorduğumda dışarı çıktığını öğrendim bende duşa girdim küveti doldurdum ve temizlenmeye başladım yıkandın tan sonra tekrar yatak odasına geçtim giyinip çıkacaktım ki tam o sırada o ikisi geldi bellerine vibratörleri bağlamışlar yanıma gelip beni öpmeye başlamışlardı yorgundum ama kabul etim hemen bornozumu çakarıp beni yatağa yatırdılar biri göğüslerini ağzıma verdi diğeri ammımı yalamaya başladı ammımı yalayan hemen vibi sokmuştu bile d
Selamlar ben x size anlatacağım bu olay bir itiraf niteliğindedir.32 yaşında evli bir çocuk babasıyım ve ailemle mutluyum cinsellik dışında. Bundan 5 sene önce evliliğimin 3. yılında her şey normal giderken aklımda hiçbir ihanet yokken bir işim gereği bir matbaacıya kartvizit yaptırmıştım. Sonra onları aldım ve üzerimde para olmadığı için sonra vermek şartıyla ayrıldık.Bir gün tel.geldi ve paraya ihtiyacı olduğunu söyledi bende tamam dedim ve buluşma noktasını söyledim.orada trafik yoğun olduğu için arabasına binmek zorunda kaldım ve ilerlemeye başladık.bana kısa bir işinin olduğunu ve arabaya
Tatmayan bilemez Mrb ben akın sizlerede daha öncede bi kac hikaye yollamıştım bu arada mail gönderen arkadaşlara tşkkürle hebsine cevab yazmaya çalışıuyorum ben ankarada yaşıyorum gelen maillerinden biri baya bi ilgimi çekmişti evli olduğunu söyleyen bi bayan arkadaş 2 arkadaşı ile beraber benle tanışmak istiyolardı tel bırakmişlardı aradım ve isminin suzan olduğunu söyleyen bi bayanla konuştuk ve kızılayda buluşmak üzere sözleştik kendisiyle buluştuğumuzda kafeye gideceğimizi ve orda diğer arkadaşlarıyla buluışcağımızı söyle onlarında hoşuna gidersem eve gide4bileceğimizi söyle kafe gird
Istemek3 merhaba hikayeme kaldıgım yerden devam ediyorum umarım cok bekletmedim. tülin cekmeceden 20 cm takma yaragı cıkartı ve beline taktı kocasına arkamı kremlememi istedi.cahit beni yatagın üzerine yüzükoyun yatırdı ve arka deliğimi yalamaya başladı arkam ıslanmış ben inlemeye başlamıştım arkamı yavaş yavaş kremlemeye başladı 2 parmagını deliğime sokup cıkarıyordu, tülin cahidi kenara cekti takmayı delime dayadı artık kıvama gelmiştim tülin öyle bir girdiki arkama gözümde şimsekler caktı tülin ensemi kulak memelerimi yavaş yavaş yalıyor beni cileden cıkarıyordu tüline hadi art
Başımdan geçen nefes kesiçi gerçek bir olayı anlatıyorum biz köyde bir şey gödüğümüz yok 13.14 ergenliğimin başlangıç zamanı bir delik görsem am zannediyorum hayvanlarda görüyorum tabi bir hayli 31 çekiyorum derken kendimi boşaltıyorum köy usulü aplamla aynı odada yatıyoruz aklımdan en ufak bir şey yok bir yaz gecesi eve geç geldim odaya girdi sıcaktan olmalı aplam üstünü açmış uyuyor ama bir atlet bir kilot birden başım döndü hiç çıplak bayan görmediğimden şaşkına uğradım afarladım ne yapacağımı bilemedim ve yattım ama gözüm hep kilodun da baktıkça tahrik oluyorum sertleşmiç yarağımla oynuyor
 merhab sizlere...... bu yazacağım olay o kadar farklıki size doğru gelmeyebilir haklısınız çünkü bende hala inanamıyorum:)))))  neyse konuya geçelim ben 23 yaşında 1.82 boyunda kumral yakışıklı bir gencim..:) size geçenlerde başımdan geçen bir olayı anlatacam.. sınav arası nedeniyle tatile teyzemlere gitmiştim. teyzem dediğimde teyze ama ha.. 32 yaşında 1.74 boyunda dolgun kalçaları ve heran fırlayacakmış gibi dim dik gösüsler.. gittiğimin ilk günü yol yorgunu olup hemen yattım.. uyandığımda teyzem çamaşır yıkıyordu banyo hemen oturma odasının karşısında olduğu için domalmış bir vaz
merhaba ben  selim 21 yaşında üniversiteliyim ve tam bir am manyağıyım bence dünyanın en güzel sey.sıze bundan 1 ay önce basımdan gecen bır olayı anlatacagım.32 yasında olan sarısın 1,65 boylarında ırı kalcalı, ınce bellı,ırı gogüslü,düzgün bacaklı cok guzel bır yengem var.adı irem.31 cekerken hep ona tecavüz ettıgimi dusunurdum.cunku vucudu yuzu her yonuyle benı delı gıbı azdıran bıkadındı.daracık gıyınır benı delı edrdı cokta bakımlıdır.geneldede uzerıne dar buluz altınada ınce dar etek yada dar pantolon gıyer.her durumda ırı sexi gogüslerı top gıbı ,dolgun amıda yumruk gıbı cıkar meyda
Değişik bi duygu Mrb ben akın ankaradan 187 95 kğ bi erkeğim ankaradan yazıyorum gecenlerde uzun zamansdır görmediğim bi bayan arkadşımı gördüm kızılayda hasretle sarıldık birbirimize bi yerde oturduk konuşmaya başladık evlendiğini söyledi kocasıyla anlaşabiliyorlarmış ikiside birbirine karışmıyomuş falan biraz geyik yabtık daha sonra görüşmek üzere anlaştık telefonıomu verdim bi akşam çalışırken aradı beni saat gecenin yarısı idi evde yalnız olduğunu sevişmek istediğini kocasının ank dışında olduğunu anlattıve ogün telde seviştik ben telefonun bi ucunda o bi ucıunda 3 4 sefer boşaldık er
selam ben arda.istanbula gitmek için otobüse bindim.tek başıma yolculuk yapıyordum.yanım boştu.gece yolculuğu yapıyordum.bu ara yaşım 31 boy 180.neyse bir süre yolculuk devam etti.şarkı dinliyordum.karşı koltukta ise çarşaflı bir bayan vardı.yanım boş olduğundan direk karşmdaydı tabi o camdan tarafa bakıyordu.oldukça cüsseli bi kadındı.derken uyuyakaldı.kendinden geçince kolunu kaldırdı çarşaf kalktı yaz olduğu için çokda sıcaktı herhalde sadece aklet giymiş ama memeleri yukardan belli ben şaşırdım neyse yan tarafa döneyim dedi döndü bir ara gözümü açtı göz göze geldik sonra durumunu farketti
Msn aracılığı ile eşini siktim Merhaba sevgili hikayetürk okuyucuları size başımdan geçen hale hanım ve hakan beyle olna ilşkimi anlatmıştım. Sağolsun bu anımı okuyup bana çok insan yazdı. Ve içlerinden bir çift benimle ciddi şekilde ilgilendi ve o çiftlen yazışmalar telefon görüşmeleri ve ensonunda görüşme. Şimdi aslında benimle yazışan erkek yani kocası eşinin haberi yok. Adamın ismi adem eşinin ismi hülya hanım. Herneyse adem beyin fantazisi eşi bir erkeğin tarafından tecavüze uğradığı zaman oda oturup seyretmek istiyormuş. Evet adem beylen bir kaç sefer msn aracılığı ile görüştük
Merhabalar ben haluk. 18 yaşındayım ve şimdi size başımdan geçen ilginç bir olayı anlatacağım... bir gün minibüste giderken yanıma mini etekli bir bayan oturdu ben zaten en arkada oturuyordum kadın yanıma otururken bacaklarını hafifçe bana sürttü ben yanlışlıkla olmuştur diye düşündüm ama gözlerimi o pürüzsüz bacaklarından alamıyodum. o da bunu fark etti ve bana acayip frikikler vermeye başladı daha sonra minibüs son durağa gelmeden boşaldı sadece önde yaşlı bir adam kalmıştı ve tabi biz kadın bacaklarını bana sürtmeye başladı ve bende bundan cesaret alarak bacaklarını okşamaya başladım kadın
Merhaba ben bursadan yazıyorum adım mehmet 35 yaşındayım 1,80 boyunda 78 kilo siyah gözlü biriyim karımın kardeşinin karısı hep ilgimi çekiyor bir fırsat kolluyordum karımla ilişkimiz sıkıyor yeni bişeyler arıyordum aklım f,krim eniştesi olduğum orospudaydı.. 1.70 boylarında ela gözlü dolgun göğüslü harika kalçalı biriydi. aynı binada altlı üslü oturuyor her seferinde kaçamak bakışlarla onu gözlüyordum bir gün eve gittiğimde evde kimse yoktu ve kapıyı o açtı şaşırdım ben alkollü fakat kendimdeydim evde kimsenin olmadığını söyledi ve bize gel sana bir kahve yapayım dediğinde afallayarak tam
1996 yılında Ankara da çalışıyordum Derya da liseye yeni bitirmiş bir büroda muhasebe işine bakıyordu Deryanın halası oğlu vasıtasıyla tanıştık kısa zamanda aramızdaki yakınlık gerçek bir sevgiye dönmüştü hemen hemen altı ay kadar elim eline dahi değmemişti bir gün beni yanağımdan öptü ve bana cesaret verdi ben biraz çekingen olmamdan dolayı cesaret edip açılamıyordum onun bu hareketi sonrası cesaret aldım bir cumartesi çalıştığım yere geldi kapanış saati olduğu için kimse kalmamıştı dış kapıyı kilitledim biraz işim olduğunu bitirip çıkmamızı söyledim oda kendisinin saçını yıkamak istediğini s
| evetttttttttttt sayin okuyucular simdi kendime gelebildim ve icimdeki tum sirlarimi sizlerle paylasmak uzere tekrar beraber olduk ve simdide sizlerle kardesimle ot yolmaya gittigimiz iliskimizi anlatacagim gunlerden yaz gunu ilk baharin sonlari idi biz kardesimle ot yolmak icin koylu arkadaslar bilir tarlalarin sinirina an basi deriz veyaya an olmazsa hendek dedigimiz an ciniri varsir bioz kardesimle ot yolmak icin araziye ciktigimizda ot bulabilmek icin ordan oraya kosturuyorduk nihayet guzel otu olan bir hendek bulup ot yolmaya basladik ben bir taraftan cuvali doldurmak icin ugarasiyor k
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye şahink porno izle porno film