Facebooktan Bizi Takip Edin.

Rasgele Porno Hikayeler

14 Lük Köylü Kızı

Selam ben ahmet yasım 22ben malatyanın hekimhan ilçesinde oturuyorum sözü uzatmayayım benim bir sevdiyim kız vardı ben askerdeyken serdal di

Kaynanam Sikimi Emiyordu

Kaynanam Sikimi Emiyordu Ben 35 yaşında 180 boyunda 90 kiloluk evli adamım bir gün kaynanamın evine yalnız gittim kaynanam 72 yaşında 155

18 Yaşında Yengemi

Ben 18 yaşındayım bu olay bu gece gerçekleşti. yengem 34 yasında ama tas bebek gibi. Bu Cuma akşamı yengemlere gitmiştik ben banyoda elimi y

Ben Ve Meltem

merheba ben vefa size başımdan geçen bir olayı anlatıcam yazın bir gün meltem benim çıktıgım kızdı ben daha milli olmamıştım meltem yalaşıy

Yengemın Muhtesem Kalcası

Merhaba ensest hıkeyelerı okuyucuları ben emre ysaım 23 yengem ıse 37 yaslarında ırı goguslu dolgun kalcalı mukemmel bır hatun.yengem bızler

Güzel Taksici

İşim gereği çok fazla seyahat eden biriyim ve genelde tek başıma seyahat etmekten hoşlanırım. Yine böyle bir gezinin arifesinde evde hazırlı

Ah Dayi Kizi

Ah dayı kızı size dun dayımın kızıyla once kı gece yasadıklarımıs anlatmısdım dun aksam memlekete gıttıler ama son bı kes yapma fırsatımıs

Patlayan Lastik

Saatlerdir yollardaydım. Bayağıda yorulmuştum ki birden arabanın dengesi bozuldu. Sağa sola yalpa yaparak, zorla da olsa arabayı yolun kenar

muhteşem...

Merhabalar . Size şimdi hayatımda yaşadığım en güzel hikayeyi anlatacağım. Yaşım 19 kız arkadaşımın yaşı ise 18 idi. babamın tayinlerinden d

Yengem Ve Kuzenim

Merhaba ben Ankara bilkentte oturan 1 72 boyunda esmer 19 yaşında bir sex canavarıyım bu anlatacağım hikaye birkaç gün önce yaşanmıştır. Ben

Araç & Gereç

Etiketler

Swinger Seks Hikayeler Erotik Es Deyistiren Filimler Izle Annem 31cekerken Yakaladi Hikaye Yaslıların Sex Hıkayesı Atlarlapornolar Eşdegiştirenler Pornosu Benı Santajla Sıktı Ler Göt Dölleme Gifleri Sansürsüz Sexs Filmi Konulu Kaynımlayattım Nenesini Sikenler Hikaye Köylü Gelin Porno Ev Hanimi Sex Resimleri Aile Icianne Sex Hikaye Kizbozmahikayeleri Abla Ve Anneye Grup Rex Hikaye Ensest Yenge Abla Sikism Turbanliyim Seks Hikayeleri Türbanli Sexi Hatun Fotoğraf Albümü ücretsiz üyeliksiz Porno Indir şalvarlı Hareketli Sex Tesisexvidio.in Amsuyuhikayesi Sekhikayelerii Rokettube Anne Ogul Hikaye Kocamla Sikisdim Seks Hikayeleri Oku Sex Hikayesi Anemle Yasaklanmayan Pornolar Sismanlarpor Anne Ogul Sex Hikayesi Oku Konya Sexs Hastası Dullar Evliler Büyükanne Torun Sex Hikaye 15lik Ve 70lik Am Foto Enst Sikiş Hkayeleri Ogluma Verdim Sexs Sikmisler Hikaye Sahin K Porno Kaynana Babaanne Sikiş Hikaye Kardesını Sıkenlerın Hıkayesı Pornosu Kopkopporna Kucuk Dilenciyi Siktim Istanbulwap.com Sex Hikayeleri Anlatım Evcıl Hayvanını Sıkenlerın Sekshıkayelerı Oku Www.kudurgun.porno Gelinini Siken Kaynata Hikaye Oku 16lik Porno Resimleri Porno Am Suyu Fışkırtma Xalasin Siken Hekayeler Sex Hıkaye Wap Kaynanay La Sex Hikâyeleri Bedava Giyisili Porno Indir Azgın Kadınlar Kendini Sikdirenler Pasif Erkek Telefon Numaraları Porno Hıkaye Resımlı Enst Yenge Hikayeleri Babasindan Gizli Annesin Siken Cocuk Hekayesi Hırsız Bayanı Sikiyo Sivas Wap Porno Seks Cep Indir Ponohikau 70lik Nineyi Siktim Sex Hikayesi Annesine Ahırda Tecavüz Hikayeleri Rokettube Anne Zorla Kız Kardeşini Sikiyo Pornosaı Sadece Atla Sikişen Kadın Resimleri Kopek.at.esek.pornosu Teyze Yenge Hala Sikiş Hikayeleri Kol Gibi Yarakla Sikis Hikayeleri Yaşlı Dede Torunu Yaşındakini Sikiyo Japon Hırsız Sex Ensest Anne Kız Kardeş Hikayeleri Gercek Sikiş Hikayeleri 69sex Hikayeleri Kaynata Gelin Sex Hikaye Zorla Uvey Annesini Mutfakda Sikiyor Amsikisseksi Anne Kaynana Naylon Corap Sex Hikaye Oku Köpekle Kadın Porna Hikayesi Röntgen Sex Hikayeleri Oku Ensest Hikaye Hala Teyze Am Suyu Fışkırtıyor Bedava Izmirwap Porno Sex Hikaye Kız Kardeş Anne şarfarlı Porno Otobuste Babam Sikti Entes Hikaye Am Suyu Hikayesi Korpe Amresimleri Gelin Kayınbaba Porno Hik At Esek Dog Porno Liseli Abisinin Sikismesinden Hoslaniyo Blogrr Bedava Kayınço Yenge Am Hikayeleri Tırevesli Hikayeleru Uvey Kardeşini Sikerkerken Yakalndi Lezbiyen Am Yalama Hareketli Seks Gifleri Bedava Yolda Kendini Siktiren Kadın Pornosu Indir Eş Değişmeli Grup Porno Gotten Zorla Sikis Kaynana Sexhikaye

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Bundan yaklaşık 3 sene önce idi. O zamana kadar hiç cinsel ilişkim olmamıştı. Sadece 31 çekerek kendimi tatmin ediyordum. O zamanlar kasabaya yakın biir köyde oturuyorduk. Yazın havanını sıcak olduğu günlerden birinde bizim bahçede otlayan küçük dana dikkatimi çekmişti. Dana derli toplu kalcası kalın bir hayvandı. Diğer cinslerine nazaran biraz besiliydi. Birden danayı sikmek geldi aklıma ve akşamı iple çekmeye başladım. Akşam vakti ineklerin ahıra gitmesini bekledim. Akşam yemeğini yedikten sonra hava almak bahanesiyle dışarı çıktım. Evdekiler benim 3 veya 4 saat sonra geleceğimi bildiği için
Slm.ben erkan.30 yaşinda 1.75 boy-90 kiloyum esmerim ve evliyim.karımla seks hayatımız yok desem olur. neyse hemen anlatayım.karımın ailesi ile konuşmadıgımızdan baldızım eve gelir karımla konusur bana slm vermez ve benden çekinirdi.ama ben onu bakdıkca ve o mithiş vucudunu gördukce azar kendimi onunla yatıyomuş,onu sikiyomuş gibi hissederdim.yine bir akşam eve ablasını görmeye gelmiş bende işten gelmiştim.üzerinde sadece boydan etek vardı ve bütün vücut hatları görüküyo ve benide azdırmıştı.o gece bizde kalacagını,annesi ve babasının izmire gitiğini ögrendim ama nedendir bilmem mutlu olmuş
Doğum Gününün Getirdiği Hediyeler Merhaba biz İstanbul`dan dört arkadaşız.Sizlere başımızdan geçen ilginç bir grup sex olayını anlatıcaz.... Arkadaşımız olan Orhan`ın 23 Şubat günü doğum günü vardı.Orhan en iyi 3 arkadasını ve 3 tane kız çağırmıştı.Orhan`ın anne ve babası evde yoktu ve bizde eve gelen 3 kıza kur yapmaya başladık.Bu üç kız çok iyi arkadaştı.Orhan kızlarla çok iyi arkadaş olduğu için kızların birini yalayıp yutmaya başladı.Orhan kızı alıp yatakodasına gitti.Biz de onların odaya gidip inlemelerini duyunca abazalığımız son seviyeye vurdu.Biz de kızlara iyice yaklasmaya ba
Sevda`dan sonra YENGEM...İKİ Mutfakda yengemin arkasından sarılıp onu öpmem ile bende bir elektriklenme oldu..ve sikim ister istemez kalktı....Yengem döndü bana..no o len..Sevdanın kocası Ankarada olunca sikin bakıyorum kalkacak yer arıyor banamı kalkdı demezmi..!! Orada kala kaldım..yok yenge öyleşey falan dedim ama...Yok mok varmı len bune bu böyle deyip elimi sikime attı...Bu kazık gibi olan ne..?? Ben utancımdan hemen içeri kaçtım...alelacele giyinip evden tüytüm...Ne olacaktı şimdi...niyetim kötü değildi ama...Sikim iradem dışında bir oyun oynamıştı bana...Bahsetmeyi unuttum..ben o
Selam arkadaşlar sizlere ikinci hikayemi anlatacağım bunlar tamamen gerçektirbir gün köyde ailemle kavga ettim evden kaçtım ama aynı köyün içindeydim akşam oldu kimde kalayım derken köyde yalnız yaşayan 50 yaşlarında bir amca vardı gece 11 civarı ona gitim seslendim kapıyı açtı durumumu anlattım tamam içeri gel dedi girdim.ilk sikilişimden ortalama bir sene geçmişti canım istiyordu ama korkuyordum neyse biraz konuşduktan sonra yer yatağına yanyana yattık yaz günü olduğundan sadece kilotla yattım oda öyleydi zaten benim gözüme uyku girmiyordu o bana dönüktü bende srtımı döndüm beş on dakika so
Bundan on onbir sene kadar önce idi. Meslek hayatıma atılalı daha bir, bir buçuk sene kadar olmuştu. İşlerimi takip etmek için büromdan ayrıldığımda gelen gidenle ilgilenmesi ve oyalaması için bir sekreter tutmuştum. Ne var ki sekreterimden pek memnun değildim. Lise mezunu ve koca bekleyen, gudubet bir annesi olan ince, narin, asık suratlı ve sinirli bir tipti ve hiç de pas vermiyordu. Bir gün bir dostumun tavsiyesi ile sekreterime yol verdim ve her yola müsait yani kapısı açık bir kızı sekreter olarak işe aldım. Adı Dilekti. Dilek, kısa boylu, iri gözlü, esmer ve bakışları ile insana ümit ver
Slmlar ben hakan 17 yaşında bursada yaşayan asi bi çocuğum ben bu sene lise son öğrencisiyim ve bu anlatacağım olay 2 gün önce oldu neyse ben olaya geçeyim ben bu sene staj yapmam gerekirken stajımı okulda yapıyorum çünkü bölüm şefi bana izin vermedi perşembe cuma günleri okulda bizim sınıftan 5 kişi kalıo ve biriside benim 3 kız 2 erkeğiz neyse o üç kızdan biri benimde kankim oluyo adı selda gerçekten güsel bi kız ama ben ona sadece arkadaş gözüyle bakıodum neyse öylen paydoslarında bi bunla beraber takılırız o günde beraber takıldık ve bana hakan bu gün öylenden sonra okula gitmeyelim war
Selam ben duygu yaşım 25. size bir yıl önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Tek başıma tatile gitmek benm için vazgeçilmez birşey. Geçen yılda tek başıma tatile gitmiştim. bir gece barda tanıştığım bir çocukla arkadaşlarını karşılamaya gittik. daha sonrada evlerine. evde 3 erkek 2 kızdık. erkeklerden biri diğer kızı yaşının küçük olduu ve ailesinin merak edeceği gerekçesiyle evine gönderdi. akrabasıymış zaten kızın. sonra hadi viski içelim dediler ve bir tanesi elinde dolu viski bardaklarıyla mutfaktan geldi 2 şişeye yakın içtik benm biraz başım dönüyodu . sıkıldım dedim. o zaman
|merhaba ben şenol.19 yasındayım.size 2 yıl once basıma gelen olayı anlatacağım.2 yaz önce ben,ablam,büyük ablam,eniştem amca oğlu amca kızı filan bizim bi akrabanın yazlığına bir akşam misafir olduk.benimde benden 6 yas büyük bir amcamın kızı vardır hep 31 cekerken onu düşünürüm.neyse akşam gırgır samata derken bi ara dans müziği caldı.banada o hasta olduğum amca kızı(esra) düştü.beim sikim kalkmıştı.onun amına değcek diye utanıyordum.dansa basladıktan sonra benim altımda sadece sort olduğu için sik meydandaydı.onunda altında ince pantolon vardı ama ondn beri benim sikimin kafası deliğine gir
Annemin Sikişi Bu hikaye yi okumanızı tafsiye edrim.çünkü bu hikayem gercek tir.ben 17 yaşındayım. bir gün uyuyordum telefon çaldı annem açtı.ben yatıyormuş gibi yaptım.ve annem konuşmaya başladı.bellliydi bir erkkele konuşuyordu.annem erkeke 5 dk sonra eve gel dedi.ben uyunuş gibi yaptım.sonra adam geldi hemen annem yan odaya aldı.annem adama burda bekle dedi.sonra annem beni kontrol etti uyuyormuyum diye bende uyuyor numarası yaptım.annem ablamın olu yenıme sen burda kal dedı televizyon seyret dedi.yenim 4 yaşındaydı.sonra annem odaya gitti ve geri döndü abür odaya gitti üstün de ki p
Ben 18 yaşında 180-182cm boylarında oldukça yakışıklı sayılabilecek bir gencim. Liseyi bu sene bitirdim ve dolayısıyla ailemle birlikte yaşıyorum. Annem, babam ve 13 yaşındaki kardeşimle. Annem 40 yaşında, babam annemden 3 yaş büyük. Annem 40 yaşında olmasına rağmen muhteşem bir vücud yapısına sahip. 2 çocuk doğurduğu halde vücudu ipince. Ve oldukça seksi bir yapısı var. Babam annemi doyuramadığından mı bilemem ama annem bir sik için sanki ortalarda dolaşıyor. Evin içinde dışarda hiç farketmez daracık ince pantalonlar, kısa kot şortlar ve göğüs uçlarını belli edecek sudyensiz tişörtler. An
Ben hakan 19 yasında 185cm boyunda 75 kilo esmer ayıptır sölemesi yakısıklıyımdır... kuzenim benden iki yaş kücük ama enfes bir kızdı tabi o zamana kadar kzenle bir gün dereye kimselerin olmadıgı yerde yuzmeye gittik ona yuzme ogretecektim onla daha önce de olayımız olmuştu ama bu daha güzel ögreirken sürtünmeye basladı mm tabi o hisettti ama ben gögölerine elliyom bişe diyemiyo dese yatırıp sikecegimi biliyo sonunda güneslenirken üstüne krem sürmemi istedi ben de tamam dedim tabi aklımda neler gecmediki ilk sırtını sonra kalcaalarını derken benim sey baya bir sert oldu (benimki19cm)oda bunu f
Selamlar ben İsmail 32 yaşındayım. Eşim Sevgi 27 yaşında 1,65 boylarında kumral 80 göğüs ölçüsüne ship güzel bir kadındır. Eşimle memuriyetim gereği onun yaşadığı şehirde tanıştım. Tanıştığımda başı kapalı idi. Evlendikten sonra memur olmam sebebi ile başını açtı. Evliliğimizin ilk yılı normal seyrinde gitti. Ben gayet kıskanç ve birazda namus konusunda aşırı titiz idim. Bir gün eşime evlenmeden önce erkek arkadaşı olup olmadığını sordum, bana sadece Bülent isminde bir okul arkadaşı olduğunu sadece okul içi arkadaş olduklarını söyledi.Bana üstelememi söyleyince Bende konuyu kapattım. Benim siy
Doğum Gününde Kız Arkadaşımı Becerdim mrb ben 19 yasında yakısıklı bır erkegım. ben kız arkadasımla daha once hıç gırmedıgımız bır ılıskıye gırdım ve olanlar oldu. kız arkadasımın dogum gunuydu ve o gece ben ne gıyecegıme karar vermemıstım uzun sure olduktan sonra gıyındım ve saat 11:00 gibi evlerine gıttım. annesıyle babası cesmedekı yazlıklarına gıtmıstı. party`i evinde verdiği için samimi arkadaslarını cagırmıstı. coğu kızdı arkadasları idi. herkes eglenırken sıra gelmıstı doğum gunu pastasına benım kız arkadasım dolgun goğuslu ve kocaman da bır gotu vardı. pastasının mumlarını sondu
Oldukça Masum Ben oldukça deneyimli biriyimdir. Çok fazla erkek arkadaşım olmuşdur ve sex dahil her türlü deneyimim de olmuşdur. Bir gün en ii arkadaşım bana geldi. O çok güzel bir kız değildir yani erkeklerle arası pek iyi değildir. Bu yüzden öpüşmeyi bilmediğinden bahsediyordu ve üzülüyordu. Bende dedim okadar da kötü olamassın dedim. Hadi deneyelim bir göreyim dedim. Berbat öpüşüyordu sonra ben ona öğretmeye karar verdim. Gittikçe iyiye gidiyordu. Hızlanmışdık ve bir birimizi soymaya başladık. Ve yatağa yatıp okşamaya başladık. İyice azdik yani. Sonra birbirimizin amını yalamaya ba
23 yasindayimbigün trende eve gidiyordum tam karsimda bir italyancocuk 25 yaslarinda biri oturuyodu ve acayip sexy vucüdü vardi hava sikacakti ve ben dügmelerimi acmaya basladim allahtan vagonda bizden baskakimse yoktu bende firsat bu firsat diyordum icimden ve canim zaten sik cekiyodubi kac haftadir sikilmemistim azmistimsonra oglana dönüp beni sikmek istermisin dedim neee dedi gülerek bende bidahatekrarlayip sikmek istermisin beni dedim tren durmadan bi yerde ve baskalarigirmeden bana girmeni istiyorum dedimsikini cikardi ve zaten kalkmisti yaladim hic durmadan agzima bosaldi sonra tangami c
ben 18 yaşında daha hiç kadın sikmemiş bi gencim ta ki ayşe yi sikene kadar.ayşe yi anlatayım 38 yaşlarında türbanlı iyi ev kadını mükemmel bir vucuda sahip örtülü bi kadın oğluyla da çok iyi arkadaşızdız neyse hikayeme gelim bigün bizimkiler köye gitmişlerdi ben evde yalnız kalmıştım bi kaç saat playstation oynadıktan sonra birden abazalaştım.evimde bulunan rus pornolarını izleyip çekiyordum sonra sıkıldım balkon çıktım 4. katta oturuyorum alt katta ayşe teyze de balkon çıkmış eli eteğinin içinde mastürbasyon yapıyodu ama aşiri zevke gelmiş ayakta duramıyodu yere oturdu ben üst kattan onu izl
| selam ensest severeler bu siteleri okurken daha kucukken basimdan gecen bir olayi yazmak istedim.anlamadigim bir sey kafamda hala acaba eskiden esatanmi fakirdi ulkemiz yoksa tum cahilliktenmi geliyordu bilmiyorum cunki koy yerleri daima geriden gelen cahil insanlarla dolu idi cunki isin fazlasini bilmez ticareti bilmez sadece kendi yaginda kavrulan bir toplumduk ama simdi lerde oyle degil herkes uyandi gercegi yasamaya basladi neyse biz hikayemize gelelimozamanlar daha 12 yaslarinda orta okula yeni kaydolmustum bizim koyde orta okul olmadigi icin ilceye okumaya gidipgeliyorduk yaklas
Harika bir geceydi tekrardan herkeze merhaba başlamışken devam etmek istedim ve 2sene önce başımdan geçen bir olayı da paylaşmak istedim umarım beyenirsiniz.2sene önce alt katımıza yeni evli bir çift taşınmıştı taşınırken yardımcı olmuş ve baya kaynaşmıştık ailemlede sürekli göüşmeye başlamış ve çok iyi arkadaş olmuştuk bir akşam annem mantı yapmıştı onlarında sevdiğini bildiğinden bir tabakta onlara götürmemi söylemişti kapıyı serp açtı üzerinde kısa bir etek ve çok şık bir bluz vardı gözlerimi ondan alamadım ve harika gözüktüğünü söyledim.bir yere gittiklerini düşünürken kıyafetlerini b
Bir gün nette dolaşıyordum evli bir ciftle tanıştım isimleri cahit ve tülin onlarda bu ilişkiyi istiyorlar telefonla beniSelam ben berk ap yim hep isteyipte yapamadıgım isteyipde gercekleştiremediğim bir tek p olmam vardı. bir gün nette dolaşıyordum evli bir ciftle tanıştım isimleri cahit ve tülin onlarda bu ilişkiyi istiyorlar telefonla beni cıldırtıyorlardı,beni evlerine davet ettiler .hemen yola cıktım izmire vardıgımda beni garajdan aldılar lüks bir evin önünde durduk iceriye girdik ben cok heycanlıydım bacaklarım titriyor kendimi tülinden alamıyor yaşayacagımız sınırsız sexsi düşünüyorsum
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye şahink porno izle porno film