Facebooktan Bizi Takip Edin.

Rasgele Porno Hikayeler

Liseli Serap

Biz 4 arkadaş (Orhan,Ali,Hakan ve ben) bir kız sikip bunu gizli kameraya çekmeyi ve internete vermeyi çoktan beri düşünüyorduk.Kız da hazırd

Canan Teyzeyle

Bir arkadaşımız vardı annesi o zaman 42 yada 43 yasındaydı fakat yasını Hic göstermezdi bembeyaz teni ve dolgun vücudunla herkesi kendine ha

Cografya Hocam Gulsah

Coğrafya Hocam Gülsah Her zaman ki gibi sıkıcı bir ders zili daha çalmıştı ama bu zili diğerlerinden ayıran sey dersin coğrafya olmasıydı.

Eniştem Ve Ben

Eniştem ve Ben Ablam yaşının geçmesine rağmen güzel kalmıştı ve nihayet bi eş bulup evlenmişti eniştem çok yakışıklı ve kariyer sahibiydi

Kocasının Yapamadığını Ben Yaptım

Bu anlattığım hikaye tamamen gerçektir bir ay önce yaşadım Ankarada gezerken bir mağazada çok tatlı 175 boyunda beyaz tenli yeşil gözlü bir

Amcakızı Ve Teyze Kızı

Merhaba ben eren izmirden yaşadığım olay bundan 5gün önce oldu bir ewde oturmuş oturmuş tv izliyordum birden zil çaldı ve kapıyı açtığımda t

kız kardeşimin çığlıkları

adım cenk 22 yaşındayım gece bir barda çalışıyom bundan 1 ay önce ben izinliydim akşam geç saate kadar dışarda gezip arkadaşlarla bira falan

Karimi 2 Arkadasima Siktirdim

Karimi 2 Arkadasima Siktirdim Merhaba sayin hikaye net okuyuculari. Simdi size anlatacagim olay bundan 3 ay once yasanmis bir olaydir. Ben

Uludağ Da Yalnız Liseli

ULUĞDAĞ DA YALNIZ LİSELİ  selamlar bunda  ay önceydi  bir yaz günü dağ yolunda arabayla geziyordum bira aldım hem içiyorum h

bakkalın içinde pınarı yedim

ben salih 24 yaşındayım.abimle beraber bir bakkal dükkanımız var.pınar 18 yaşından çok güzel bıngıl bıngıl memeleri olan güzel bir kız.4 kar

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Hersey annemin bir şakasıyla başladı.Televizyonda seyrederken sunucunun üstündeki seksi elbiseyi görünce banada bundan alın demesi herşeyin başıydı.Annem normalde kapalı giyinen bir kadındı.Ama ben onu hep seksi kıyafetler içinde erkekleri bastan cıkaran bir kadın olarak hayal eder ve onu hayalimdeki erkeklerle sikiştirir ve otuzbir çekerdim.Bu şaka beni harakete geçiren en buyuk etemen oldu.Uygun bir anı bekliodum.Bu an babamın memleket gittiği bir tatilden başka bisey olamazdı.Hemen gidip seksi bir bıluz ve dar bir kot pantolan aldım.Bluz gobegini saran derin gogus dekolteli,gogüslerinin yar
Karımı Elimle Siktirdim biz 16 yıllık evliyiz eşim ilk başlarda sexten çok uzaktı son üç yıldır deli gibi sevişir oldu bu arada fantazilerde geliştirmeye başladık,bu arada bende devamlı teşvik ediyordum iki erkakle daha çok doyuma ulaşırsın diye .bir gün bana bir erkek var onu beğeniyorum ama ben utanıyorumda sen çağır dedi bende o adamı tanıyordum akşam yemeğe davet edince balıklama atladı ve akşam eve geldi yemekleri yedikten sonra alkol almaya başladık buarada eşimle adam ben mutfağa çıktıkça öpüşmeye başladı ve son çıktığımda biraz geç girdim odaya ,girince birde baktımki ikiside so
31`in Zararları Benim hikayem biraz arkadaşlar biraz bahtsızlıktan ibarettir... Neyse bi gün iş yerindeyim, çalışıyorum. Bi de bi patroniçem var ki diriyi öldürür ölüyü diriltir şeklinde sexy bi hatun. Neyse çalışıyorum, akşam mesai yapacağım kesin ama sadece ben ve patroniçem var. Odalarımız ayrı. Harıl harıl çalışıyoruz. Neyse yemek söyledik yemek geldi, yedik yemeğimizi. Derken gene işin başına döndüm ve çalışmaya devam ettim. Saat de akşam 9 felam. Iş bitti canım sıkılıyor, dedim bi nete girip porno siteleri dolaşıyım. Girdim güzel güzel hatunları izledim felam. Birden kapı açıldı pat
Merhaba.. Ben Eran, 18 yaşındayım. İzmir’de oturuyorum. Neyse ben hikayeye geçeyim. Ben ailemden aldığım harçlık yetmediğinden, jigololuk yapıyorum. Birgün sürekli müşterim olan Berna hanım aradı “bugün çok azdım seni bekliyorum” diye mesaj attı. Ben de “tamam olur” dedim. Ama Berna, kendi evinde olamayacağını söyledi, “neden” dediğimde ise o gün küçük kızının evde bir parti vereceğini ve bana o akşam ikimiz için bir yer ayarlamamı istedi. O gün bizim ev boştu, ben de onu bizim eve çağırdım “tamam” dedi. Önce güzel bir kahve yapıp içtik. Daha sonra annemlerim yatak odasına girdik.
Merhaba oncelikle bu sitenin bagımlısıyım ve hastasıyım!!! Uzatmadan hemen hıkayeme geciyorum!! Okul cıkısı arkdaslarla ogrenci kahvelerinden birine gittik. Bi sure sonra ben aslı selen ve benim favorim özge kalmıştık. Neyse havadan sudan konuşurken canımız sıkıldı ve kalktık. aslı nın uzerinde dar bir kot ve kazak vardı ve gozlerimi poposundan ayıramıyodum. Özgede bacaklarını saran kumaş pantalon giymişti. Selen aslı nın cok yakın arkadasıydı. Yolda yuruyodukki tam o sırada selenin ayağı kaldırım taşına takıldı ve düştü. Ayağa kaldırmaya calıştık fakat ayağı burkulmuştu. Yuruyemiyordu. İki ki
Benim 16 yaşında bir kız kardeşim var. Ben ise 19 yaşındayım. kız kardeşim sex konusunda hiç birşeyle ilgilenmiyordu ve bilgisi yoktu. Bu da benim hoşuma gitmiyordu. Çünkü beni kendimi parmaklarken yakalamsıdan korkuyordum.. Hemen gidip annem ve babama söyleyebilirdi. Bir gün buna öğretmeye karar verdim. Banyodan yeni çıkmıştım. Bornozumu giyip yatağıma yattım. (Yatağım tam kapının önünde). Bornozumu çıkardım. Kendimi parmaklamaya başladım. Elim dar amımı okşuyor ve arada bir girip çıkyordu. Diğer elim ise dikleşmiş göüs uçlarımdaydı. Göüs uçlarım zevkten acımaya başlamıştı. Amım ıslanmışt
Ben İzmirli 30 yaşında 1.80 boyunda karizmatik ve gizli bir gayim.Herzaman takıldığım internet kafeye gidiyordum.Yaklaşık 3-4 aydır aynı kafeye gidiyorum.O zamana kadar sadece yanından geçip gittiğim inşaatta beni sikmekten zevk alacak üçgen vücutlu yakışıklının çalıştığından haberdar değildim... Hikayemin başlığından üçgen vücutlu olmayıpta daha kısa yaraklı olanlarla ilgilenmediğimi sanmayın.Benim için 18 cm ve daha uzun yaraklılar ve vücut tipi uzun boylu atletik yapılı sempatik arkadaşlar da uygundur.. Onu internete giderken inşaatta kollarındaki ağır kalasları dışarıdaki tezgaha sıraladığ
Birdahamı?elbette!!! Burada yazdıklarım tamamen gerçek ve yaşanmıştır... Eşimle herzaman konuşup birini bulup bu merakımızın giderilmesi için(eşim yabancıdır) birşeyler bulmamızın zamanın geldiğine hemfikir olduktan sonra, nasıl yapacagımıza baktık.. Ama inanılmaz eğilimli olanların olduğunuo ana kadar bilmiyordum.. (Ayrıntıya girmiyorum uzun sürer ama meraklısı varsa anlatırım mailimde)bie arkadaşının benimle ve eşimle olmal istediğini ve bu fikrin olduğunu söyledi.. Denemeyede karar verdik.. Eşim ben ve arkadaşı.. Bir fırsatta -ki böyle fırsatları nasıl bulurlar anlamam! Eşimin arka
|sevgilimle sevismeye doyamıyorum.öyleki artık azdırıcılar kullanıp daha daha cok sikilmek istiyorum.gecede en az iki kez siker.doymayıp kendimde kendimi elimle sikiyorum.ama onunki kadar harika degil.hersefer degisik olur.sikini yalayınca deliriyo,keske o da benimkini yalasa sıkca.sikildikten sonra da anm suyum durmuyor akıyor,hep sikilmek istiyorum.önden amdan,götten. bazen amdan siker,bendoymayınca am suyumu göte sıvar,götten siker.uyuyakalırız ve sabaha amsuyum akmaya devam ettigi icin sikini avuclar amıma sokar kendimi yine siktiririm.sikini agzımda ve amımda istiyorum..surekli..am suyum
Selam millet,Uzun zamandır bu siteyi takip ediyorum ve birbirinden ilginc hikayeler okudum.Benimkide size enterasan gelebilir, okurken tahrikte eder umarım sizleri.Lise caglarında arkadaşlarla biribirimizin aletini okşamış hatta birbirimizyalamıştık ama bu öylesine bir eylence olarak başladı ve birbirimizi tatminetmek için yapılan bir oyun olarak kaldı. Kızlarla yine beraber oluyor, ve erkekpeşinde koşmuyordum. Üniversite yıllarında gurup sex yaparken yaladığım bir kacerkek dışında erkeklerle ilişkim olmadı.Üniversitenin son yıllından önceki yaz tatilinde sahil beldelerinden birinde biracentad
Sonunda kocamda beni azdirdi selam ben Leyla hollanda dan yanliz bu oyle sanmayinki bir hikaye bu inanin butun kalbimle soyluyorum gerkek yasanmis bir olay ben kendim bir ev hanimiyim satis magazasinda calisiyorum elbise uzerine benim bir kocam var cook huvarda hic rahat durmaz onun yuzunden bazi komsularimla sorunlar yasadim yani karilarini basdan cikardi en son baya huvardaliklari vardi cok ayrilmak istedem ve de cocugum olmasi dolayisiyla bunu gerkeklestiremedim kocami aslinda sevmiyorum ama ondanda ayri olamiyorum neyse kocam cok porna filimlerine bakardi ben hic bakmak iste
Fransızcamı geliştirmek ve staj dolayısıyla 3 sene önce Paris’e gittim. Birkaç aylık dil eğitiminden sonra bir organizasyon şirketinde çalışmaya başladım, şirket benim gibi yurtdışından gelen çalışanlar için küçük bir otelle anlaşmış, böylelikle biz 10-12 kadar yabancı kişi bu otelde kalmaya başlamıştık. 2’şer kişilik odalar olduğu için kızlar ve erkekler olarak ayrılıp mümkün olduğunca aynı cinsiyetten kişilerin aynı odalarda kalmasına dikkat etmiştik. Ben de böylece Yunanli bir kızla kalmaya başladım ve pek fazla yakınlaşmamak iyi olur diye düşündüm ! İşler başlamadan eğitim süresince otel
Süper Komşu... Slm ben berke 18 yasındayım İstanbul’da oturuyorum.Tam bir olgun kadın hastasıyım… Neyse hemen konuya geliyim bizim apartmanda yan dairemizde 39 yasında Zuhal adında aynı zamanda annemle arkadas olan bir hanım vardı sık sık annemle görüsmeyede gelirdi. Bu görüşmeler uzun bir süere devam etti ve benlede arası iyiydi o bana o gözle bakmayabilir ama ben ona ne gözlerle bakıyodum… Bir gün eşi mersine iş için gidecekti Zuhal hanımda evde yalnız kalamayacagından benim onlarda kalmamı rica ettiler ve bende hemen kabul ettim.Gece gözüme uyku girmiyordu. He
Ben 19 yaşında yakışıklı bir gencim ve halmda 26 yaşlarında koca götlü kaca memeli sarışın evlenmemiş bir kızdı halam ünüversite okuduğu için ayrı evde kalırdı.birgünannemle halamı ziyarete gittik buarada ismi ayda biz ankarada halam istambulda kalıyordu 1 haftalıgına gıtmiştik annemin işi çıktı ank döndü benle halam koca evde yanlız kaldık halam benden utanmıyordu onun içi evde ammına kadar gelen bi şortla dolaşıyordu tv izlerken sohbet ediyordu halamı ilk gördügümden beri sikim tavan yapmıştı ve sohbet cinselliğe geldi. kız arkadaşın varnmı diye sordu var dedim birlikte oldunuzmu dedi hayır
Abilerin en güzeli Selam ben bu siteyi buldyguma cok sevindim.. Ve zevkle okuyorum.. Sizlere basımdan gecen ilk cinsel deneyimimi anlatacağım.. Ben suan 19 yasındayım ve bundan 4 sene önce abimle(yani kendisi yegenim olur ama ben abi diyorum)nasıl sevistigimizi anlatıcam.. Birgün abimle onların evinde oturuyorduk.. Daha doğrusu aynı kanepede o arkada ben önde yan bi şekilde yatıp tv izliyoduk.. Bianda arkamdan sert bişeyin götüme sürtüldüğünü hissettim.. Abime bi bakış attım bana gülümsüyordu.. Sonra ona one diye sordum.. Benim böyle seylerden hoslandıgımı bildiğini zannettim.. Sonra od
Saniye hanım bayağı kilolu, beyaz tenli, kısa saçlı yüzü çilli ama çekici bir bayandı. Eskiden yaz tatillerine hep onlarla birlikte giderdik ve onu mayoyla görmek beni çılgına çevirirdi. Onun yüzünden sikimin yeni kalktığı yıllarda günde 4-5 kez 31 çektiğimi hatırlarım ama değerdi doğrusu!. Artık 18 yaşıma gelmiştim ve ona karşı olan isteklerimi engelleyemez olmuştum. Bulduğum ilk fırsatta sikecektim onu!.. Bir gün okuldan çıkıp ev gelmiştim ve anahtarımın olmadığını fark ettim. Annemin de işten gelmesine 2 saat vardı. Ben de kapının önünde bekleyeyim bari dedim. Kapının önünde beklerken camda
Artık harman zamanı gelmişti. Harman kovumu için yeni, genç, güçlü kuvvetli bir ata ihtiyacımız vardı. Babam Akhisar`ın hayvan pazarına gitmişti. Besili, güçlü ve uysal bir at almak istiyordu. Pazarda baba yadigarı kıratı satmış yerine esmer, iri cüsseli ve genç bir atla akşamüstü çıkageldi. Sabahları harman yerine gelip gidiyor akşamları da her sabah harıma bıraktığımız hayvanları ahıra yerleştiriyor onları yemliyor ve suluyordum. Yaz mevsimi olduğundan komşumuzun oğlu Hasan`ın da okulu tatildeydi.Onların harmanı da bize yakındı. Geceleri harman yerini yabani hayvanlara karşı korumak gerekiyo
Slm ben arzu olay başımdan 6 ay önce geçti.bizim alilede bir kız benim birdebenden 4 yaş büyük kuzenim alev abla.kendisi 21 yaşında ve bugüne kadar birkaç sevgilisi oldu.yine bigün konuşurken benim erkek arkadaşımın olup olmadığını sordu.bende yok dedim.bu arada alev ablam dolgun göğüsleri ve kalın dudaklarıyla çok seksi bir görünüme sahiptir.bana ilişkiye girme teklifinde bulundu.çok şaşırmıştım ama göğüslerinede deli oluyordum.bendede biraz lezlik vardır.teklifini kabul ettim.bende 17 yaşımda liseli bir çıtırdım.sadece kocaman ve güzel kalçalarım vardı.önce bana film izletti.o biyere kadar g
seLam ben ahmet size başımdan gecen bir olayı anlatacagım bu olay ben üç arkadaşım ve komşu kızı hülya arasında geçmiştir. Bizim hülya her gece dışarda eğlenen başı boş her gün başka bir erkekle dolaşan bir kızdı. Biz ise 4 çılgın abaza arkadaş bir gün sahil kenarında arabada hülya`yı erkek arkadışı ile sevişirken yakaladık bu olaydan bi gün sonra hülya ile konuştugumuzda onu biraz tehdit ederek birazda o korkmuş olacakki hiç teretdüd etmeden bizim teklifimize hayır diyemedi ama bir şart koşmuştu bu olay bi kere yaşanacak ve bu olaydan kimsenin haberi olmayacaktı.İki gün sonra hülyayı bizim ev
Merhaba ben izmirden 17 yaşında bir gencim. Yengemi sikmek istiyordum fakat ona açılamıyordum. sesini duyunca bile azıp otuzbir çekiyordum.bir gün aklıma bir fikir gelmişti ve bunu gerçekleştirip sikicektim onu doyasıya.neyse ben daha fazla uzatmadan konuya gireyim. o gün amcam ülke dışına çıkıcaktıve bende bunu biliyodum bir ay kadar kalıcaktı gittiği gün bende yengemlere gittim. çocuklar okula gitmişti. onu sikmek için en uygun zamnlardan biriydi. yengem bilgisayardan anlamayan geri kalmış bir kadındı. ama o götü o göğüsleriylebunu telafi ediyordu. saatler ilerliyodu çocuklar okuldan gelcekl
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye şahink porno izle porno film