Facebooktan Bizi Takip Edin.

Rasgele Porno Hikayeler

Bodrumda

Bodrumda mrb arkdaşlar ben 17 yaşında birkızım size hikayemi anlatıcağım fakat bu hikaye 3 yıl oluyo neyse ben uzatmıyım hikayeme geçiyim..

AMCA OĞLUMUN SİKİŞİ

 selam arkadaslar ben HAZAL bu hikayeyi okuyan ya çekmeye baslasın ya da okuduktan sonra hemen sikecek birini bulup siksin ben üniversi

Canım Annem Halam ve Belma

Pelin’i okuluna gönderdikten sonra günlerce onun özlemini yokluğunu hissettik, o kadar alışmıştık ki ona, onun vücuduna, yaptıklarına ne yap

Kurtuldum

|slm ismim hakan bir kızdan kurtulmak için yaptığm kötülüğü anlatmak istiyorm. fatoş daha 17 sinde fiziği mükemmel bir kız.sevdiğim kızın a

Ablamin Ayaklari

Ablamın Ayakları Selamlar ben aşırı derecede ayak fetişiyim. O güzel ablamın ayaklarına bayılıyodum. Ablam bir sirkette calısıyo ve eve yor

Ellerim Göğüslerindeydi

Slm ben sizlere Mersin de yaşadığım bir şeyi anlatacağım. Bizim sınıfta sürekli yanıma gelen ve sürekli bana samimi davranışlar gösteren bir

ŞULE TEYZEM

 Yıllardan beri içimde kalan bir olayı paylaşmak istiyorum.O zamanlar 17 yaşındaydım.Karşı dairede iz otururdu evli ve çocukları vardı

Arkadasim Ve Gurup Sex

arkadaşım ve gurup sex bundan üçyıl önce çocukluk arkadaşım mrat ikinci el televizyon almış ama ayar yapamamış benden yardım istedi evine g

Babamı Azdırışım

Selam ben 27 yaşında evli bayanım.Geçtiğimiz yıl evimize internet alana kadar internete babamın evinden giriyordum fakat sex sitelerine girm

Beni Bozdu

Beni bozdu Slm ben hakan. 18 yasinda 1.78 boy 60 kilo parlagım. Size anlatacagım hikayem 2 hafta önce oldu. O gece gene deliğim yanıyor

Araç & Gereç

Etiketler

Enses Konulu Porna Filimler Tesetturlusexhikayesi Kardeshikayeleri Tesetturlusexhikayesi Youtebe Azdiricisexhik Kayinpederilesex Sexs Yaparken Annasine Yakalanan Kızın Pornosu Swinger Porno Film Izle Bedava Kayitsiz Porno Lezsex Hikayeleri Azgin Kaynana Damat Kayinbaba Gelin Sex Hikayeler Hareketlısıkısresımlerı Sokuş Hareketli Porno Gerdekgecesisikishikayeleri Anne Oğul Ensest Resimler Pornofilimlr Yakin Cekim Am Fotoraflari Kolesi Oldum Sex Hikayeleri Atla Porno Yapan Kadın Hıkayesı Yenge Teyze Baldız Ensest Pornolarİ Türk Gerdek Gecesi Yaşanacaklar Sikiso Eseklesikis Hikaye Yengesinisiken Cocugun Sex Hikayesi Anasina Enset Hikayeler Baldiz Kaynana Sex Hikayeleri Ensest Sex Hıkayelerı Teyzem Annem Grup Oglu 31 çekerken Annesi Yakalıyor Porno Elbiseli Porna Indir Annemi Mağazada Siktiler Sex Hikayesi Tabu Erotik Filimleri Sexs Hikayeleri Kaynana Damat Siktirenlerinhikayesi Ensest Hikayeler Fotolu 31cekerken Annesi Yakaliyor Amcık Dölleme Pornosu Indir Cebe Bedava Hayvanlarla Sikis Hikayesi Oku Resimli Swinger Hikayeler Sikiwdik Anemle Porno Cocuk Annesini Sikiyo Bedava Baba Kiz Sikis Hikayesi Oku Temizlik Yaparken Sikiyo Swinger Hikâye Anne Ogul Ensent Hikaye Türk Yarağı Resimleri Ablasexhika Uvey Ogluylasikisen Anne Dayi Yegensikishikayesi Köpekporno Indir Köylü Amcık Fotoları Anneanne Sexs Hikayeleri Damadim Dagitti Sex Hikayesi Oku Damadim Ile Seks Hikaye Kendini Babasına Siktiren Kızların Pornoları Pornofilmhik Anne Yegen Sex Hikayeleri Gelinini Siken Kayın Baba Seks Hikayesi Kusturma Pornoso Eş Değiştirme Erotik Film Izle Eli Sıkışan Porno Porno Annesini Sikio Yada Teyzesini Sex Hikayesi Enset Kayınbabam Beni Sikti Hikayeleri Kardes Kardese Porno Enst Porno Ahirdapornosiks Oğlumun Beni Harika Sikişi Tırevesli Resmi Babaanne İle.seks.hikayesi Torununu Sikenlerhikayesi Oku Turmanliporna Analdan Verenler Kilot Koklama Bayanlar Isemeleri Gizli Cekimler Yengesını Sıkenlern Seks ıtırafları Zoo Kadın Ve Köpek Pornosu Indir Türbanlı Bayan Frikik Porno Teyze Yegen Sex Hikayesi Indir Sex Resimli Hikaye Hayvankadinporo Gay Pornu Hikayesı Sex Hikaye Si Hayvanlarlasikishikayeler Kaynana Kayınpeder Gelin Enest Hikayesi Olgun üvey Anne Bedava Dayi Yegen Sikis Hikayesi Oku Www.koylu Orusbuların Sıkıs Hıkayesıoku Kiz Sikis Hikayeleri Babam Zorla Hikaye Roket Yutube Porno Bayanların Amdan Işeme Fotoları Kaynana Damat Sikiş Oku Gelinini Siken Kayınpeder Hikayeleri Peder Sikis Hikahe Seksenlık Pornofılım Otobüste Enses Hikaye Hikaye Yenge Resim Trımaxsex.com Fotolu Tecavuz Hikayeleri Gelin Kayin Peder Sex Hikayesi Brazzers. Resimleri

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
HERKESE MERHABA,BEN AKIN 24 YAŞINDA OLDUKÇA YAKIŞIKLI VE ÇOK ÇEKİCİYİM. İZNİNİZLE BENDE HİKAYEMİ SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM SEVGİLİM MELTEMLERE HER HAFTA GİDERDİM ORDA GÖRÜŞÜRDÜK.YİNE HAFTALARDAN BİRGÜN MELTEMCİĞİME GİTTİM ANNESİ GÜNÜNDEN BERİ BENİ ÇOK ETKİLEMİŞTİ VE BU GİDİŞİMDEDE ÇOK SEXİ KIYAFETLER VARDI ÜSTÜNDE. ALTTA Bİ SIKI TAYT VE ÜSTEDE ASKILI BİR BADİ GİYİNMİŞTİ ADETA BENİ BÜYÜLEDİ NEYSE BİZ MELTEM İLE BİRLİKTE ODAYA GEÇTİK BİRŞEYLER İÇTİKTEN SONRA ÖPÜŞMEYE BAŞLADIK O ANDA TELEFON ÇALDI MELTEM HEYECANLI BİR SES TONUYLA TAMAM GELİYORUM BABA DEDİ. TELEFONU KAPATTIKTAN SONRA NOOLDU Dİ
Ben 21 yaşında 1 65 boyunda esmer bir kızım size anlatacağım olayı bu gün yaşadım ben sexe düşkün bir kızım her gördüğüm erkeğin önce penisine bakar sonra yüzüne bakarım. bizim çalıştığımız iş yerine 1 ay önce bir çocuk başladı ilk geldiğinda onu fark ettim çünkü diğerlerinden çok farklı idi ( çünkü onun şeyi sanki hep kalkıkmış gibi pantolonu zorluyordu )be buna takılıp kalmıştım buda bana ilgi göstermeye başaladı neyse biz bununla çıkmaya başladık günler hızla geçiyordu günlerden bir gün beni ewe davet etti bende neden olmasın dedim ve hemen kabul ettim artık o şeye sahip olacaktım onu i
Ben halil 14 yaşındayım ...birde yiğenim var oda 15 14 yaşında ama mmanyak kız .. yiğenimin ew ine gittim anneside gezmeye gitti ...bilgisayarda o siteden bu siteye giriyorduk birden reklam geldi porno reklamı sonra bunu yiğenim gördü ben tuvalate gidiyorum dedi bende tama dedim ...sonra gitti beni çağırdı bende giitim bir girdim içeri kıllı amını gördüm ve bir hoş oldum ve sonra benimki dimdirek oldu buda onu gördü ve ben dayanamayıp başladım ...ilk öpüştük sonra senden güzel kız yok dedim ..gaza getirdim bunun azına bir verdim ahh ohh demeye başladı son rada hadi dedi bende amına sok
Bilgisayar Hocamın Bacakları Ben ankarada ozel okulda lise 1 ogrencisi bir gencim. Okulda en sevdigim ders bilgisayar dersiydi ama bilgisayari sevdigimden degil bilgisayar hocasindan dolayiydi (28 yasinda ve kocasindan daha yeni bosanmisti). Derslerde hep onun güzel sütun gibi bacaklarina bakardim. Bir de desenli kulotlu corap giydigi zamanlar delirirdim. Temefüste ilk is gidip tuvalette 31 cekmek olurdu. Bu yil bilim senligi isimli bilim projelerinin sergilendigi bir organizasyona sirf cogu zaman onunla yalniz kalabilmek icin bilgisayar kategorisinden girdim. Son 2 hafta kala cogu dersle
Saat gece 1 gibiydi ve ben işlerim yoğun olduğu için, bu saatte işten geliyordum. Geç bir saat olduğu için sokaklar bom boş, ben ve sokakta çöpleri karıştıranlardan başka kimse yoktu. Bir sarhoşun bağırışları gecenin sessizliğini bozuyordu. Yanından geçerken sesi tanıdık gelen sarhoşun, tahmin ettiğim kişi olmasından dolayı şaşırdım. Çünkü sesini benzettiğim kişi lisede beraber okuduğum iyi arkadaşlarımdan biriydi. Okurken son sınıfta kız kaçırarak evlenmiş birkaç ay sonra askere gitmişti. Geldikten sonrada muhabbetimiz devam etti. kız arkadaşımla oturmaya bile gitmiştik. Onlarda bize oturm
Konserde Kız arkadasımla Merhaba arkadaşlar size anlatacağım kısa olay daha yeni Pazar günü yaşandı genelde biz erkekler yaparız bu taciz olayını ama kerem cem stadyum konserinde durum tam tersiydi. Kız arkaasımın gittiğimiz konserde her yer tıklım tıklım doluydu normal halk konseri olunca haliyle her yer kalabalıktı.Konser başladı ve ilerleyen sürelerde herkes birbiriyle kaynaşmış durumdaydı.Bende yavaş yavaş Askımın arkasından sürtürerek dans ediyormuş gibi yapıyordum ve daha da ileriye giderek kalçalarını avuçlamaya başladım birden arkasına döndü ve gözlerimin içine bakıp gülüyordu.Sonra bu
Tekrar merhaba ben Sevay.Liseye başladığım yıl Mehmet Ömer ve Şenol adında üç tane arkadaşım vardı.Bebi tenefüslerde sıkıştırıp taciz ediyolardı,sıraya yatırıyolar domaltıyorlar ,eteğimi sıyırıp bacaklarımı elliyolar, bacaklarıma kopya yazıyolardı,erkekler tuvaletine sokup orda tzic ediyolar hatta ileri gidiyolardı,bir gün okuldan eve gelir gelmez,kapı çaldı baktım üçü birden gelmişti herhalde beni takip edip evimi buldular,güleryüzle biraz da şaşkınlıkla karşıladım kola ikram ettim evde kardeşim de vardı,evde kız kardeşimde vardı,Mehmet: Sevay kardeşini göndersene özel bi şey konuşacağız ded
Ben 34, karım 32 , yaşındayız halimiz vaktimiz yerinde ve büyük bir evimiz var. bir gün abim aradı eşiyle ankaraya yerleşeceğini bendenben 34, karım 32 , yaşındayız halimiz vaktimiz yerinde ve büyük bir evimiz var. bir gün abim aradı eşiyle ankaraya yerleşeceğini benden küçük bir ev bulmamı istedi bende bizde kalmalarını uygun görüp burda bizimle kalmaları için diretince kabul ettiler eşimde buna çok memnun olmuştu nedense zaman geldi abimler bize taşındı. abimler alt katta biz üst katta bir gece geldi karımı siktikten sonra yanyana uzandık. bana sana bir şey söyleyecem ama kızma ben ne olduğu
|Selam ben Burak hikayem ben 16 yaşındayken gerçekleşti. O zamanlar lise ikiye gidiyordum. Apartmanda 60 yaşlarında Münevver teyze diye biri vardı ve bizim alt katta otururdu. Arada bir ona yardım ederdim eşya felan taşır ekmek felan alırdım koçası yıllar önce ölmüş almanyada 2 oğlu vardı ve onlarda ancak yazları tatile memlekete gelirlerdi. Neredeyse hemen her gün bizde olurdu. Bir gün kışlık erzak hazırlığı için yakacak odun almıştı ve bana yardım edermisin dedi aslında ben hiç yardım etmek istemiyordum. Ama annem kızınca mecbur kaldım neyse kömürlüğü odunları taşıyordum O da kömürlükte odun
Ben 18 yaşında liseyi bu sene bitirmiş bir gencim.ailem bir haftalığına Ankara dışına çıkacaktı. Bende bir hafta kafamı dinleyecektim. Yengem (dayımın karısı) beni arayarak onlarda kalmamı teklif etti. Fakat ben yalnız kalmayı kafaya koymuştum ve bu teklifi reddettim. Ama ara sıra yemeklerde onlara katılabileceğimi söyledim. Yengem 35 yaşlarında sarışın , eli yüzü düzgün , güzel bir kadındı. 18 yaşında Aslı diye birde kızı vardı. O da güzellik bakımından anasına çekmişti. Bir gün okul çıkışı onlara gittim. Beni yengem karşılamıştı. Aslı odasında ders çalıştığı için geldiğimi duymamıştı. Yengem
ben 23 yaşındayım. figen ise 32.önce size dan bahsedeyim.1.75 boylarında 70 kilo civarında harika bir fiziğe ve güzelliğe sahip bir bayandır.bir devlet dairesinde memur.evli ve 1 çocuk annesi.eniştem genelde haftanın 2-3 günü şehir dışında olur.o şehir dışında olduğu akşamlar ben da kalırım.yine böyle bir akşam da kalıyordum.akşam yemeğimizi yedikten sonra ufaklığı uyuttu.sonrada "tv de güzel bir film var,onu izleyelim mi?ne dersin."dedi.Bende tamam bana uyar dedim.üzerinde hala elbiseleri vardı.O gün gerçekten çok tahrik edici giyinmişti.mini siyah bir etek,siyah kilotlu çorap ve üzerindede
Ben mamariste yaşayan 15yaşında bi gencim.bu yıl sahilde bi alman kızla tanıstık.tabi bende ing. dehşet,kızla muhabbeti ilerlettik seni babamla tanıstırmak istiyom dedi ben onay verdim.gittik bunların oteline bi baktım babası iri yarı bi kazma.meger annesi ölmüş bu orospunun ondan dolayı babası herseye göz yumuyo neyse tanıstık biz bunun babasıyla.iyi bi adammıs öle göründügü gibi kro deil yane.konuşurken babası ben havuza gidiyom dedi.kızda hemen tamam dedi.babasının çıkmasıyla kız dudagıma bi yapıştı.nerdyse 2dk hiç nefes almadan öpüştük.ama hiç nefes alma yok.hemen benim alete attı elini.be
|Adım u.d (ismimi vermek istemiyorum) arkadaşımın annesini çok beğeniyodum ve 31 çekerken onu hayal ediyodum.Neyse konuya giriyim bu arada ben 15 yaşındayım.Arkadaşımı çağırmaya gidiyodum aşağıda top felan oynarız diye düşündüm arkadaşımın evlerine gittiğimde zile bastığımda hayallerimin kadını karşıma çıkmıştı üstünde askılı çok dar bir body vardı o muhteşem göğüsleri ortadaydı arkadaşımı sordum o evde yok dedi içeri geçmemi söledi bende olmaz felan dedim naz yapıyodum ama dünden razıydım biraz daha ısrar ettikten sonra içeri girdim bana meyva suyu getirdi eğilince muhteşem göğüsleri tam karş
Slm herkese bu olay 2 yıl önce başımdan geçti ozamanlar üniversite sınavlarına çalışıyodum aslında 31 çekmekten çalışmaya fırsat olmuyodu. Bizim orda binalalar bitişiktir yani herkes diğer evde nolu ne bitiyo rahatça görürdü bizim evde 1. kattaydı yan katta ise bizim kapıcı musatafa abi vardı. Kapıcın dört tane kızı vardı sırasıyla 12 15 17 20 yaşlarındaydı gerçi eliften başka diğer üçü pek bişeye benzemiyodu sanki bütün güzellikleri elif kendine almış diğerlerine bişey kalmamıştı. buarada elif dediğim 20 yaşında olan. Elifle baya muhabbetimiz vardı ben onu sikmek derdindeydim o ise arkadaş gi
Selam hikaye okurları size başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum ablamın arkadaşı semra dik göğüslü çok sexsi bir hatun onu görünce hemen yarrak kalkar bu evenip boşanmış biri bigün bize geldi o gece bizde kaldı banyoda onu düşünüp 31 çektim o gece uyuyamadım hep onu düşündüm annem çalıştığı için işe gitti ablam falanda çalışıyordu o çalışmadığı için kalkmamıştı ben odaya baktım semra yatıyo bacağı açılmış onu öyle görünce dayanamadım banyoya gidip 31 çektim yaz olduğu için beni sıkıntı basıyodu semra kalkmış kahvaltı hazırlamıştı yedik falan canım gel seninle dertleşelim dedi tamam dedim
ben 18 yaşında liseyi yeni bitirmiş bir eser ela gözlü fizigim düzgün bir kızım...benim 2 tane abim var.ewde onlar aynı odada ben tek kalıyorum abilerim 23 ve 25 yaşlarında yakışıklıdır...bir akşam annemle babam yemge gitmişlerdi abimlerle oturup telvizyon izlerken abimler birden odaya gidyoruz dedi...bende üstüme rahat bişi almak için gitmiştim odaya uzun gecelimi giydim.abimlerde buxer larını giymiş geliyorlardı neyse tekrar televizyon izlemeye başladık...filimde sevişme sahneleri vardı... abimler hemen tepki göstermğişti aletleri kalkmay başlamıştı.büyük abim koltukta yatıyordu...bende abim
Annemle Alışveriş Selam ben izmirden Polat ben 18 yaşındayım. Benim 37 yaşında tam sarışın bomba bir annem war. Adı Nuray Geçen hafta annemle yılbaşı alışwerişine çıktık. Annemle büyük bir alışweriş merkezine grdik annem kendine mini bir etek aldı, üstüne ise bol dekolteli bir ody aldı. Mağazadan çıktık ve annem bana iç çamaşırı almam lazımn dedi we ewimizin olduğu semt olan karşıyakaya geldik.Bir iç çamaşırı mağazasına girdik. İçerede 25-26 yaşlarında bir genç wardı. genç anneme hemen nasıl yardımcı olabilirim dedi. Annemse bilmiorum yaaa tanga almayı düşünüyorum modelerinize bakab
Bu sabah bir garip uyandım, sanki hayatım baştan aşağıya değişecekmiş gibi hissediyordum. Günlük okula gitme hazırlıkları koşuşturması içinde sabahın bir körü içim nedense kıpır kıpırdı. Çantamı hazırlama zamanı geldiğinde ders programına bakmıştım. Son ders Matematik, öncesi Kimya, Edebiyat... İlk ders Fizik! Unutmuştum tamamen.... "Ben bittim!" Ne olacaktı... Nasıl bitecektim? Heyecandan ellerim titremeye başlamıştı ve okula gidene, derse girene kadar beynim bu sorularla allak bullaktı. En yakın arkadaşlarımla bile kafamın yoğunluğundan konuşamaz durumda, kaçamak cevaplar veren, bir idiot gi
Bir erkekle ilk seviştiğim o geceyi hiçbir zaman unutamıyorum.Bundan on yıl önceydi. O zamanlar Köln`de çalışıyor, Bonn yakınında oturuyordum.O akşam işyerinde uzunca kalmış son metroya yetişmiştim. Metroya bindiğimdebindiğim kompartımanda benden başka hiç kimse yoktu. Yolum uzun olduğu içingazetemi çıkarttım okumaya başladım. 2-3 dakika sonraki durakta genç bir erkekdaha bindi. Metro daha yeni kalkmıştı ki birden ayağa kalktı, „hay aksi galibayanlış bindim“ dedi kendi kendine. Benim okuduğum gazetenin Türkçe olduğunufarkedince yanıma doğru geldi ve sordu: „Ben Brühl’e gidecektim, galiba yanl
Merhaba. kendı kendıme bı bayanın boyle sıtelerde neişi olur diyorum ama yazıyorum işte.. gecen hafta kocam bi iş gezısıne gıttı...bende yanlızdım ..alısverıse cıktım bi alısverıs merkezınde neredeyse her gırdıgım magazadan bişiler aldı taaki o magazaya gırene kadar... magazada 2 adam vardı bu magazada bayaz esya magazasıydı.. bende bi ütü alacaktm..sectım begendım ama adamın bacaklarıma bakısınıda goruyor ve içim fena oluyordu(kocamda yok ohhh !! ) benden baska kımse yoktu magazada..en sonunda alıyım dedım ve kasaya gıttık..kredı kartımı verdım ama adam bana limiti dolmus dedi..bende sastım k
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye şahink porno izle porno film